آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024
11
معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان الشتر خبر داد:

برگزاری مراسم فاطمیه بصورت مجازی در پیام رسان شاد بمناسبت ایام فاطمیه

  • کد خبر : 2505
  • ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۰
برگزاری مراسم فاطمیه بصورت مجازی در پیام رسان شاد بمناسبت ایام فاطمیه
معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان الشتر از برگزاری مراسم فاطمیه بصورت مجازی در پیام رسان شاد بمناسبت ایام فاطمیه خبر داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان الشتر،محمد یوسفوند گفت: همزمان با ایام فاطمیه،به دلیل محدودیت های کرونایی در برگزاری مجالس عمومی ، مراسم فاطمیه با همکاری مراکز دارالقرآن الکریم امام خمینی(ره) شهرستان الشتر و شهیده لعبت نادی ناحیه ۱ خرم آباد، بصورت مجازی در بستر پیام رسان شاد برای دانش آموزان سراسر کشور ، برگزار می شود.

یوسفوند با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ فاطمی و علوی در بین دانش آموزان ،ادامه داد: این مراسم جهت آشنایی نسل جوان با سبک و سیره حضرت فاطمه سلام الله علیها، با حضور گسترده دانش آموزان،فرهنگیان و اولیاء ، بصورت مجازی در پنجشنبه مورخه ۲۵ دی ماه ۱۳۹۹ راس ساعت ۲۰ در کانال های حوزه عترت از جمله کانال هیئت های مذهبی دانش آموزی،مناسبت های ولایی و احلی من العسل وزارت آموزش و پرورش در پیام رسان شاد بصورت زنده پخش می گردد.

وی خاطر نشام کرد: در این مراسم قاریان و مداحان برگزیده و ممتاز مسابقات دانش آموزی و فرهنگیان استان لرستان،به اجرای برنامه می پردازند و همچنین برنامه همخوانی و مدیحه سرایی گروه امام عصر(عج) از دیگر بخش های این مراسم خواهد بود.

گفتنی است مرکز دارالقرآن الکریم امام خمینی(ره) شهرستان الشتر در هفته قرآن،عترت و نماز ، محفل مجازی انس با قرآن و در یکمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی ، مراسم بزرگداشت سردار دلها را در پیام رسان شاد بصورت زنده برای مخاطبان پخش نمود.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=2505

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.