آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024
8

تجليل نماينده مردم لرستان در مجلس خبرگان از علي دولتشاهي خير لرستاني

  • کد خبر : 2496
  • ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱
تجليل نماينده مردم لرستان در مجلس خبرگان از علي دولتشاهي خير لرستاني
دكتر علي دولتشاهي  خير  لرستاني ظهر امروز  سه شنبه ٢٤ دي ماه با آيت الله احمد مبلغي نماينده مردم لرستان در مجلس خبرگان ديدار كرد .

دكتر علي دولتشاهي  خير  لرستاني ظهر امروز  سه شنبه ٢٤ دي ماه با آيت الله احمد مبلغي نماينده مردم لرستان در مجلس خبرگان ديدار كرد .

 به گزارش پايگاه خبري و تحليلي طلوع افلاك ،در اين ديدار دكتر دولتشاهي با ارائه گزارشي از  فعاليتهاي  خيرانديشانه خود در سطح كشور شامل آزادي بيش از ٢٢ زنداني محكوم به اعدام ، اهداي ٢٠٠٠ بسته معيشتي در لرستان و… را برشمرد و اظهار داشت در صورت همراهي و حمايت مسئولين استان برنامه هاي خود را در زمينه هاي مختلف اجتماعي و محروميت زدايي افزايش خواهد داد.

سپس آيت الله مبلغي با تجليل از نقش بسيار ارزنده آقاي دكتر علي دولتشاهي ، با تشريح آثار و بركات امور خير به عنوان  صدقه جاريه براي فرد و جامعه تلاش ها و زحمات خالصانه وي را در زمينه هاي مختلف فرهنگي، ورزشي ، اجتماعي و معنوي ستود و با اهداي لوح تقدير از ايشان قدرداني نمود ،

متن تشكر و قدرداني آيت الله احمد مبلغي نماينده مردم لرستان در مجلس خبرگان خطاب به آقاي دكتر علي دولتشاهي به اين شرح است :

 

«لن تنالوا البر حتی تنفقوا مما تحبون» (آل عمران/ ۹۲)

هرگز به «حقیقت» نیکو کاری نخواهید رسید مگر اینکه از آنچه که دوست دارید ، انفاق کنید .

 

برادر گرامی جناب آقای

دكتر علي دولتشاهي زيد توفيقه

 

با سلام و تحيت

 

در جوامع توحیدی ، شخصیت های پای بند به ارزش های والای الهی در تفکری سعادت آفرین ، فلسفه زندگی را تنها در خدمتگزاری به بندگان خداوند معنا کرده اند و آن هنگام که با معنویت قرین گردد از اعتبار دیگر گونه و مضاعفی بهره مند خواهد شد .

 

اگر چه زبان در قدردانی از تلاش بی دریغ و انسان دوستانه آن بزرگوار در راستای اعمال خدا پسندانه اي چون  آزادي زنداني و مشاركت در احسان مؤمنانه درسطح كشور بالاخص استان لرستان  قاصر است ، لیک ضمن تقدیر و تشکر از خدمات ارزنده و زحمات خالصانه و بی شائبه شما و مشارکت دلسوزانه تان در این امر ، تشکر و قدردانی نموده ازدرگاه خداوند سبحان برای جنابعالي و خانواده محترمتان سلامتی همراه با نشاط و عشق به خدمتگزاری به  محرومان و مستمندان مسئلت مي نمايم.

 

امیدکه درسایه سار معجزه ی ماندگار پیامبر(ص) « قرآن کریم» و مساعی خیرخواهانه خیرین محترم همچون شما در زنده نگه داشتن این عمل خدا پسندانه که مخصوص اهل تقواست، موفق و مؤید باشید .

 

احمد مبلغي

نماينده مردم شريف استان لرستان

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=2496

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.