آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ 14 ذو القعدة 1445 Tuesday, 21 May , 2024
3

معاون استاندار: اطلس سرمایه‌گذاری برای شهرداری‌ها تهیه می‌شود

  • کد خبر : 24915
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲
معاون استاندار:  اطلس سرمایه‌گذاری برای شهرداری‌ها تهیه می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان از تهیه اطلس سرمایه‌گذاری برای شهرداران خبر داد. به گزارش طلوع افلاک ، حمدرضا دالوند در جلسه همایش شهرداران لرستان با بیان اینکه شهرداری‌ها باید بدنبال ایجاد درآمد پایدار و جذب سرمایه‌گذار باشند، اظهار کرد: شهرهای استان منابع و ظرفیت‌های بزرگی برای سرمایه‌گذاری دارند که تاکنون مورد توجه قرار […]

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان از تهیه اطلس سرمایه‌گذاری برای شهرداران خبر داد.

به گزارش طلوع افلاک ، حمدرضا دالوند در جلسه همایش شهرداران لرستان با بیان اینکه شهرداری‌ها باید بدنبال ایجاد درآمد پایدار و جذب سرمایه‌گذار باشند، اظهار کرد: شهرهای استان منابع و ظرفیت‌های بزرگی برای سرمایه‌گذاری دارند که تاکنون مورد توجه قرار نگرفته است.

وی در ادامه برج‌های دوقلو را بعنوان ظرفیت بزرگی برای شهرداری خرم‌آباد معرفی کرد و افزود: شهرداران نباید دچار روزمرگی شوند بلکه بایستی برنامه اجرایی برای ایجاد درآمد پایدار داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گفت: خدمات‌رسانی عمومی بخشی از تکالیف و وظایف شهرداران است. این نهاد با استفاده از اختیارات بالایی که دارد می‌تواند با استفاده از ظرفیت‌های شهری و برنامه‌ریزی مناسب تحولات بزرگی در بخش اقتصادی ایجاد کند.

وی در ادامه ظرفیت گردشگری لرستان را در کشور بی‌نظیر عنوان کرد و افزود: به‌دلیل وجود روان‌آب‌ها، چشمه‌سارها، آبشارها، بناهای تاریخی و آب و هوای خوب لرستان را از دیگر مناطق کشور متمایز کرده است.

دالوند از تهیه اطلس سرمایه‌گذاری برای شهرداران خبر داد و خاطرنشان کرد: اولویت اول لرستان حوزه گردشگری است، بنابراین شهرداران فرصت‌ها را شناسایی کنند تا در یک بازه زمانی مشخص با اولویت‌بندی و برنامه‌ریزی مناسب در بحث سرمایه‌گذاری و ایجاد درآمد پایدار اقدامات لازم انجام شود.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=24915

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.