آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
3
انتخابات:

ارزیابی عملکرد نمایندگان استان لرستان بر عهده چه کسی است ؟!؟

  • کد خبر : 24712
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴
ارزیابی عملکرد نمایندگان استان لرستان بر عهده چه کسی است ؟!؟
استان زرخیز و سرافراز و پر از استعداد لرستان تعداد 9 نفر نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد. حدود چهار سال گذشت و اینک حق ما رأی دهندگان است که از این 9 نفر سوال کنیم چه کرده اند؟!؟

استان زرخیز و سرافراز و پر از استعداد لرستان تعداد ۹ نفر نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد. حدود چهار سال گذشت و اینک حق ما رأی دهندگان است که از این ۹ نفر سوال کنیم چه کرده اند؟!؟
آیا چه کسی یا چه ارگانی باید عملکرد چهار ساله یا هشت ساله نمایندگان لرستان را ارزیابی و نمره دهی نماید؟ آیا کدام نماینده لرستان در مجموع ؛ برای کشور و تصمیمات و برنامه ریزیهای آن مفیدتر و فعالتر بوده است؟ آیا نماینده ای که در طول چهار سال نمایندگی صدها عکس بدون نتیجه و بدون خروجی با این و آن گرفته موفق است؟ آیا نماینده ای که هیچ نطق قبل از دستور عالمانه و محققانه ای ارائه نداده موفق است؟ آیا نماینده ای که مدام درگیر کشمکش و اصطکاک و اختلاف با نماینده دیگر است ؛ موفق بوده است؟ آیا نماینده ای که کار مدیران اجرایی شهر را به نام پیگیری‌های مستمر خود ثبت و اعلام می‌کند ؛ موفق است؟ آیا نماینده ای که در هیچ جمع دانشگاهی معتبری حتی یک ساعت سخنرانی اقتصادی و تحلیلی و مدیریتی نداشته ؛ موفق بوده است؟ آیا نشانه چند سال نمایندگی و تلاش و پیگیری مستمر؛ تهیه چند تا زمین چمن مصنوعی برای فلان روستا های استان است؟
واقعا برای اینکه بدانیم یک نماینده موفق عمل کرده یا نه ؛ چه شاخصها و معیارهایی داریم و چه کسی به این شاخصها باید نمره و امتیاز دهد؟
به نظر می‌رسد بیایید تمام پیگیری‌های نماینده ها را برای آنتن دهی موبایل روستاها و آسفالت معابر آنها و تهیه زمین چمن مصنوعی و چند کار دیگر که اساسا به نوعی دخالت در کار مدیران اجرایی شهرهاست را کنار بگذاریم و ببینیم واقعا نمایندگان چه تاثیری در ارتقای جایگاه استان لرستان در توسعه همه جانبه آن داشته اند؟ آیا شما نمایندگان نقشی در کاهش شاخص فلاکت لرستان داشته اید؟ آیا شما ۹ نفر به صورت متحد و هماهنگ چند تا نامه در مورد رسیدگی به مشکلات لرستان به رؤسای سه قوه نوشته اید؟ لطفا آنها را برای تنویر افکار عمومی منتشر کنید. آیا شما ۹ نفر چند تا جلسه هم اندیشی دسته جمعی برای رفع مشکلات لرستان برگزار کرده اید؟ متن صورت جلسات آنها را لطفا منتشر کنید. آیا شما ۹ نفر تاکنون چند بار به صورت متحد و دسته جمعی از شهرهای هم بازدید داشته اید؟ مگر شما نماینده استان نبوده اید؟ گزارش این دید و بازدیدها را به سمع و نظر مردم برسانید. ارزیابی عملکرد نمایندگان مجلس شهر و استانمان بر اساس حقوق شهروندی؛ وظیفه تک تک ماست تا بدور از هرگونه طایفه بازی و تعصب بیجا ببینیم این عزیزان چه کرده اند و چرا ما باید دوباره به آنها رأی بدهیم؟
هدف ما صرفا آگاهی بخشی و حرکت بر مدار عقلانیت است.

حسن خسروی.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=24712

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.