آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024
3
جشنواره نمایشنامه خوانی:

جشنواره نمایشنامه خوانی سرزمین صدا برگزار می شود

  • کد خبر : 24703
  • ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶
جشنواره نمایشنامه خوانی سرزمین صدا  برگزار می شود
محمدرضا حزینی (نویسنده، بازیگر، کارگردان و مجری) در گفت و گو با طلوع افلاک: با اشاره به جشنواره نمایشنامه خوانی سرزمین صدا گفت: این جشنواره تخصصی به حوزه نمایشنامه خوانی می پردازد و تلاش این جشنواره این است تا هنرمندان در یک فضای صمیمی و پر نشاط به رقابتی سالم بپردازند.

محمدرضا حزینی (نویسنده، بازیگر، کارگردان و مجری) در گفت و گو با طلوع افلاک: با اشاره به جشنواره نمایشنامه خوانی سرزمین صدا گفت:
این جشنواره تخصصی به حوزه نمایشنامه خوانی می پردازد و تلاش این جشنواره این است تا هنرمندان در یک فضای صمیمی و پر نشاط به رقابتی سالم بپردازند.

وی افزود: هدف از برگزاری جشنواره شناسایی هنرمندان جوان و استعداد های عرصه تئاتر می باشد.

حزینی دبیر این جشنواره در ادامه اظهار داشت: در این جشنواره از بهترین کارگردانی، بهترین نویسندگی (داوری متن های تازه نوشته شده که در جشنواره دیگری قبلا حضور پیدا نکرده باشد)، بهترین بازیگری مرد (بازیگری اول، دوم و سوم)، بهترین بازیگری زن (بازیگری اول، دوم و سوم)، بهترین صحنه خوان، بهترین موسیقی و افکت، بهترین طراحی پوستر، بهترین اجرا از نگاه داوران و بهترین اجرا از نگاه مخاطبین تقدیر خواهد شد.

قابل ذکر است که داوری این دوره از جشنواره نمایشنامه خوانی سرزمین صدا عبارتند را علی قهرمانی، علی خوش گفتار، جواد رحیمی و سمیه شریفی بعهده خواهند داشت.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=24703

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.