آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ 14 ذو القعدة 1445 Tuesday, 21 May , 2024
1
یادداشت:

مدیران موفق در استان فلک زده

  • کد خبر : 24627
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳
مدیران موفق در استان فلک زده
در هفته ای که گذشت و طی مراسمی از ۲۵ نفر از مدیران لرستان در دستگاههای اجرایی تجلیل به عمل آمد که با این وضعیت مصیبت بار لرستان به نوعی توهین به شعور مردم است.

در هفته ای که گذشت و طی مراسمی از ۲۵ نفر از مدیران لرستان در دستگاههای اجرایی تجلیل به عمل آمد که با این وضعیت مصیبت بار لرستان به نوعی توهین به شعور مردم است.

به عقیده نگارنده، بجز دو یا سه ارگان یا اداره بقیه معلوم نیست که بر چه اساس ومعیاری دارای چنین رتبه ای شدند.
بنده نه مغرض هستم نه بدبین، فقط هرچه با خود کلنجار می روم دلیل و مقیاس این انتخاب ها را نمی فهمم!!!!
«در استانی زندگی می کنیم که شاخص ، فقر، فلاکت، بیکاری، تورم و طلاق طبق آمار در همه کشور سرآمد هستیم» و این بر کسی پوشیده نیست اما این که چرا با وجود این همه مدیر موفق ما چنین جایگاهی داریم جای سوال دارد!!!!

نظر شخصی بنده این است؛ یکی از دلایل این پارادوکس همان نشست های خبری سه شنبه ها باشد که درآن مدیران با خیال راحت و چند گزارش عملکرد و سپس انتقال گفته ها و فقط به صرف نقل قول مدیر بدون هیچ تحقیقی در مورد صحت وسقم آن اقدام به نشر آنان می کنیم

البته نقش استاندار محترم لرستان دراین امر نیز کاملا پررنگ است، چرا که بواسطه این نشست ها عملا مدیران دیگر در هیچ جا پاسخگو نیستند و بقول خودشان در نشست خبری حرف هایشان را بیان کرده اند پس دلیلی برای جوابگویی در جای دیگر وجود ندارد.

خدمت دوستان رسانه ای خود عارضم که در یک نشست که بنده حقیر حضور داشتم مدیر محترم در مورد یک مسله به صورت شفاف کاملا دروغ می گفت و جالب است بدانید که حتی فرصت داده نشد که بنده که از وی توضیح بخواهم و این که آنجا بهترین مکان برای هر مدیر و فرار از پاسخ به مردم باشد.

حال بهتر است از بحث اصلی خارج نشویم؛ جناب استاندار بهتر نیست تعدادی از این مدیران موفق و کاربلد را به سایر استان ها ترانسفر کنید تا هم به این شکل درآمد زایی داشته باشید و هم یاریگر سایر استان های فلک زده کشور باشیم.
در پایان ضمن تجلیل از برگزار کنندگان چنین نمایشاتی باز هم با صراحت می گویم دو یا فقط سه دستگاه عملکرد بهتری نسبت به بقیه داشته اند و این اعمال بدون شک استان ما را بیشتر رو به زوال سوق خواهد داد و صد البته بدون شک آنهایی هم که انتخاب نشده اند چیزی از ارزش های آنان کاسته نخواهد شد.

📝فرشید گله داری

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=24627

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.