آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024
2

گودرزی تاکید کرد: لزوم تشکیل کمیته ملی راهبری حمایت از جنگلهای زاگرس

  • کد خبر : 2459
  • ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰
گودرزی تاکید کرد: لزوم تشکیل کمیته ملی راهبری حمایت از جنگلهای زاگرس
نماینده دورود و ازنا در مجلس بابیان اینکه تشکیل کمیته ملی راهبری برای حمایت از جنگلهای زاگرس الزامی است، گفت: برای رفع مخاطرات جدی زوال جنگل زاگرس گامی اساسی برداشته شود.

به گزارش پايگاه خبري و تحليلي طلوع افلاك ،حسین گودرزی در گفت و گو باخبرنگار خبرگزاری خانه ملت  درباره علل زوال درختان بلوط جنگل زاگرس، گفت: تقاضای “تشکیل کمیته ملی راهبری نجات جنگل زاگرس” با مسئولیت ریاست جمهوری و متناظر آن در استانها با مسئولیت استانداران، تعیین ردیف مستقل در بودجه سالانه، شناسایی و پهنه بندی مناطق آسیب دیده را  مطرح کردم.

نماینده دورود و ازنا در مجلس  شورای  اسلامی تصریح  کرد: در این راستا انتظار می رود استانداران نواحی زاگرس به عنوان نمایندگان عالی دولت و مدیران ذیربط با عضویت و طرح مخاطرات جدی زوال جنگل زاگرس گامی اساسی در حفظ اقلیم ایران و استانهای ذیربط بردارند.

وی در پایان با ذکر این موضوع که  سوال مذکور  برای طرح در صحن مجلس اعلام وصول شده و در یادآور شد: بدین منظور جلسه ای با حضور مقام عالی وزارت، رئیس سازمان جنگلها و مراتع و ریاست جهاد کشاورزی استان لرستان برای بررسی دیگر خواسته ها تشکیل خواهد شد./

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=2459

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.