آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024
6
سردار یحیی الهی:

پیام تبريک فرمانده انتظامی لرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس

  • کد خبر : 24530
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲
پیام تبريک فرمانده انتظامی لرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس
فرمانده انتظامي استان فرا رسيدن هفته دفاع مقدس را به هم استانی ها و حماسه سازان ۸ سال نبرد نابرابر در مقابل مستكبران جهان، تبريک گفت .

– فرمانده انتظامي استان فرا رسيدن هفته دفاع مقدس را به هم استانی ها و حماسه سازان ۸ سال نبرد نابرابر در مقابل مستكبران جهان، تبريک گفت .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، درمتن پیام سردار”یحیی الهی” آمده است:

هفته دفاع مقدس، يادآور رشادت ها و جانفشاني هاي ملت رشيد و پرآوازه اي است كه در طول هشت سال نبرد نابرابر در مقابل مستكبران و زورگويان جهان سرافرازانه و با عزت ايستادگي و مقاومت كرده و خالق حماسه اي جاودان و ماندگار بر صفحه تاريخ شدند.

هفته دفاع مقدس، گراميداشت ياد و خاطره جانبازي ها و فداكاري هاي ملتي است كه درس مردانه زيستن را از مكتب خميني كبير(ره) آموختند و براي طي اين طريق كه نشات گرفته از قرآن و عترت است تا پاي جان ايستادند و گوشه اي از حماسه و مقاومت بي نظير خود را، در تاريخ به ثبت رساندند.

بي‌شک هشت سال دفاع مقدس ميراث تمام نشدني و ماندگار و گنجينه پر گوهري براي بهره‌گيري و بهره‌مندي همه نسل ها و جلوه گاه آيين قدسي براي خدا زيستن و براي خدا جان سپردن بوده و خواهدبود.

آنچه دفاع مقدس ما را، از ساير جنگ هاي طول تاريخ متمايز مي كند، شور عشق و ايماني است كه دل هاي مجاهدان و رزمندگان ما را شعله ور مي كرد، قدم هايي كه در راه خدا و براي رضاي او با دشمنان انقلاب و اسلام در عرصه جهاد به حركت درآمدند و اينک در استمرار اين مجاهدت ها، به نداي مراد و ولي امر خود حضرت امام خامنه اي(مدظله العالي) لبيک گفته و به مقابله با جنگ نرم استکبار جهاني که هويت، ارزش و دين اين ملت را نشانه گرفته است، برخاسته اند.

اینجانب فرارسيدن هفته دفاع مقدس را كه نمودار مجموعه اي از برجسته ترين افتخارات ملت ايران در دفاع از مرزهاي ميهن اسلامي و جانفشاني دلاورانه در پاي پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به ساحت مقدس حضرت بقيه الله الاعظم(عج)، فرماندهی معظم کل قوا، يادگاران جنگ تحميلي، نيروهاي توانمند و جان برکف بسیج، ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و همچنین به هم استانی های شهید پرور و ولایی لرستان تبريک عرض می

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=24530

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.