آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024
3
موسوی:

بازدید ۱۵ میلیون نفری از صفحه اینستاگرامی خواننده لرستانی عصر جدید

  • کد خبر : 13867
  • ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۱
بازدید ۱۵ میلیون نفری از صفحه اینستاگرامی خواننده لرستانی عصر جدید
موسوی درباره نحوه حضورش در برنامه عصر جدید گفت: «تصمیم اول را من نگرفتم و قصد شرکت در برنامه را نداشتم، یکی از دوستانم از من فیلم گرفت و برای «عصر جدید» ارسال کرد. بعد از آن آقای تهرانی با من تماس گرفتند و روزی را مشخص کردند تا برای راستی‌آزمایی به آن‌جا بروم. من مسابقه را دوست دارم و برنده شدن برایم مهم است.

بازدید ۱۵ میلیون نفری از صفحه اینستاگرامی خواننده لرستانی عصر جدید

موسوی درباره نحوه حضورش در برنامه عصر جدید گفت: «تصمیم اول را من نگرفتم و قصد شرکت در برنامه را نداشتم، یکی از دوستانم از من فیلم گرفت و برای «عصر جدید» ارسال کرد. بعد از آن آقای تهرانی با من تماس گرفتند و روزی را مشخص کردند تا برای راستی‌آزمایی به آن‌جا بروم. من مسابقه را دوست دارم و برنده شدن برایم مهم است. از طرف دیگر هم دیدم برنامه برای شبکه ملی است و من هم خوانندگی را دوست دارم و به‌عنوان یک شهروند که سهمی از شبکه ملی دارم، تصمیم گرفتم در مسابقه شرکت کنم.

وی درباره تحولی که در فضای مجازی و بعد از اجرا در «عصر جدید» برایش رخ داد، افزود: «من بسیار مورد محبت هموطنانم قرار گرفتم و پیج شخصی من در اینستاگرام رشد چشمگیری داشت و تعداد دنبال‌کنندگانم به‌شدت افزایش پیدا کرد. آخرین پست من تا امروز که فقط چند روز از اجرایم گذشته، حدود پنج و نیم میلیون نفر بازدید خورده است و چیزی حدود ۱۵ میلیون نفر از صفحه من بازدید کرده‌اند.این تعداد تحول چشمگیری برای من بوده و نتیجه دیده شدن

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=13867

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.