آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
1
انتخابات:

مجلسی آدم کیست ؟!؟

  • کد خبر : 24311
  • ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶
مجلسی آدم کیست ؟!؟
حضور در انتخابات جزو حقوق شهروندی و مسئولیت اجتماعی ما و فرصتی برای ابراز عقیده و علاقه و نظر است که باید به نحو شایسته از این فرصت برای تعیین سرنوشت آینده شهر و کشورمان استفاده کنیم. این حق مسلم ماست و نباید آنرا با قهر کردن و بی تفاوتی از خودمان دریغ کنیم؟!؟.

حضور در انتخابات جزو حقوق شهروندی و مسئولیت اجتماعی ما و فرصتی برای ابراز عقیده و علاقه و نظر است که باید به نحو شایسته از این فرصت برای تعیین سرنوشت آینده شهر و کشورمان استفاده کنیم. این حق مسلم ماست و نباید آنرا با قهر کردن و بی تفاوتی از خودمان دریغ کنیم؟!؟.
مجلس شورای اسلامی به تعبیری مغز افزار ترسیم نقشه راه کشور است و می‌بایست افرادی به آنجا وارد شوند که نگاه و نظر و دیدگاهشان مبتنی بر آینده پژوهی و عقلانیت و دانایی محوری بر پایه مصلحت عامه باشد. به عبارت ساده تر “” مجلسی آدم “” باید کسی باشد که علاوه بر برخورداری از دانش و بینش مدیریتی ؛ توانایی برقراری ارتباطات خوبی داشته و از آنچنان روابط عمومی بالایی برخوردار باشد که بتواند در عرصه سهم خواهی و تخصیص بودجه و امکانات و منابع مادی و معنوی برای شهر خود ؛ وزنه مقتدر و مؤثر و گره گشایی در میان سایر همکاران خویش باشد.
قطعا مجلسی آدم کسی نیست که طایفه زیاد و قوم و قبیله فراوان داشته باشد و خرج و هزینه زیادی را صرف شام و ناهار و تبلیغات کرده باشد بلکه مجلسی آدم؛ فرد اصلح و شایسته ای است که بتواند در کمیسیون‌های مهم و تخصصی مجلس برای خود جایی دست و پا کند.
بنابراین ؛ عرصه انتخابات مجلس واقعا و حقیقتا باید یک عرصه گفتمان نخبگانی تلقی شود چرا که کاندیدایی که از او حتی یک یادداشت تحلیلی مدیریتی و اقتصادی در هیچ خبرگزاری و روزنامه و گروههای فضای مجازی دیده نمی‌شود ؛ چطور انتظار دارد که مردم به او رأی دهند. قطعا تعداد آراء او به هیچ درد مجلس نمی‌خورد و جای افراد شایسته را تنگ کرده است؟!؟ مردم عزیز ما قطعا بایستی در فرصت مناسبی که وجود دارد تلاش و کوشش و جستجو و همفکری و مشورت و تجزیه و تحلیل نمایند و بگردند افراد مفید و تاثیر گذار را کشف و شناسایی و حمایت نمایند. اگر مردم صلاح و مصلحت شهر و کشور خود را می‌خواهند فقط باید اینگونه رفتار نمایند وگرنه اگر رأی ما بر اساس این باشد که فلانی فامیل و آشنا و همولایتی ماست و… واقعا آینده روشنی پیش رویمان نخواهد بود و ضرر پشت ضرر می‌شود.
مجلسی آدم ؛ انسان های فرهیخته و محترم و متخصص و متعهدی هستند که جامع نگر بوده و سیستماتیک و هوشمندانه رفتار می‌کنند. مجلسی آدم کسی است که با هم افزایی بدنبال ایجاد ارزش افزوده برای شهر و دیار خود است و از هرگونه تفرقه و تک روی و لجاجت و تعصب بیجا دوری می‌کند.
مجلسی آدم را جوری و طوری انتخاب کنید که چهار سال خیالتان راحت باشد. آنهایی که امتحان داده و امتحان شده اند را دوباره درگیر آزمون و خطا نکنید. هر شهری که نمایندگانش با هم اختلاف و تعارض و اصطکاک دارند و دچار لجاجت با هم و تک روی هستند آیا منطقی و عاقلانه است که دوباره به آنها رأی داده شود؟!؟
مجلسی آدم را درست و دقیق انتخاب کنید. هدف ما صرفا آگاهی بخشی و حرکت بر مدار عقلانیت است. هر که خواهان است؛ بسم الله الرحمن الرحیم.

حسن خسروی.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=24311

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.