آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
4

رئیس شورای وحدت لرستان: نیروهای انقلابی کنار دولت باشند/ مطالبه‌گری به سیاه‌نمایی تبدیل نشود

  • کد خبر : 23941
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹
رئیس شورای وحدت لرستان: نیروهای انقلابی کنار دولت باشند/ مطالبه‌گری به سیاه‌نمایی تبدیل نشود

رئیس شورای وحدت لرستان با بیان اینکه وحدت و همدلی جریانات انقلابی دستاوردهای بزرگی برای مردم به همراه خواهد داشت عنوان کرد: نیروهای انقلابی باید در کشور و استان در کنار دولت باشند.  به گزارش  طلوع افلاک ، حجت الاسلام مرتضی محمدیان در نخستین نشست شورای وحدت لرستان با استاندار که در استانداری لرستان برگزار […]

رئیس شورای وحدت لرستان با بیان اینکه وحدت و همدلی جریانات انقلابی دستاوردهای بزرگی برای مردم به همراه خواهد داشت عنوان کرد: نیروهای انقلابی باید در کشور و استان در کنار دولت باشند.

 به گزارش  طلوع افلاک ، حجت الاسلام مرتضی محمدیان در نخستین نشست شورای وحدت لرستان با استاندار که در استانداری لرستان برگزار شد با بیان اینکه مطالبه‌گری به سیاه‌نمایی تبدیل نشود، نیروهای انقلابی لرستان را مردان میدان دانست که همواره در عرصه‌های مهم و حساس انقلاب پای کار هستند و از دولت انقلابی حمایت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در بیان دغدغه‌ها و مطالبه‌گری‌ها نباید بزرگنمایی و سیاه‌نمایی شود، عنوان کرد: بیان برخی مطالب همسو با جهت‌دهی و صحبت‌های دشمن است، بنابراین باید توجه کنیم در صحبت‌هایمان واقع‌بین باشیم و مانند دشمن حرف نزنیم.

رئیس شورای وحدت لرستان با اشاره به خدمات  انقلاب اسلامی در جای‌جای کشور، تاکید کرد: باید توجه کنیم تحت تاثیر فضاسازی‌های دشمن قرار نگیریم و با تبیین درست مردم را از خدمات انجام شده آگاه کنیم.

محمدیان با تاکید بر استفاده از ظرفیت کارشناسان تحصیل‌کرده در تبیین اقدامات انجام شده در حوزه‌های مختلف و بیان دستاوردهای دولت عنوان کرد: دولت انقلابی سیزدهم اقدامات بزرگی در عرصه داخلی و خارجی انجام داده است و امروز نه تنها چشممان به کدخدا (آمریکا) نیست، بلکه آنها رو به افول هستند و ایران اسلامی به یک قدرت در منطقه و جهان تبدیل شده است.

رئیس شورای وحدت در لرستان با تاکید بر اینکه نیروهای انقلابی باید در کشور و استان در کنار دولت باشند، عنوان کرد: وحدت و همدلی جریانات انقلابی دستاوردهای بزرگی برای مردم به همراه خواهد داشت.

محمدیان با بیان اینکه احزاب شورای وحدت آماده کمک به مجموعه دولت و استاندار در استان لرستان هستند، بیان کرد: افراد تحصیل‌کرده و صاحب فکر و ایده در حوزه‌های مختلف در بین احزاب و نیروهای انقلابی هستند و این آمادگی برای کمک آنها در حوزه‌های مختلف به دولت وجود دارد.

وی بر استفاده از ظرفیت صدا و سیمای مرکز استان برای اجرای برنامه‌های مشترک با احزاب تاکید کرد و افزود: مردم ایران و به‌ویژه لرستان همواره پای کار انقلاب و نظام اسلامی بوده‌اند و این کار باعث خواهد شد با برطرف کردن شبهات و پاسخ به سوالات مردم مشارکت مردم در جریان‌های سیاسی و امور مختلف بهتر صورت پذیرد.

در این دیدار فعالان سیاسی احزاب به اهمیت مشارکت سیاسی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پرداخته و انتظارات خود را صریح، مطرح کردند. اجرای درست و صحیح وظایف هیات‌های نظارت و اجرایی انتخابات، تحزب‌گرایی، ایجاد مشارکت سیاسی و شایسته‌سالاری از عمده مطالباتی بود که از سوی احزاب اصولگرا عنوان شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=23941

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.