آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ 14 ذو القعدة 1445 Tuesday, 21 May , 2024
2

نوسازی مدارس لرستان با دستگاه های اجرایی و بانک ها در مسئولیت اجتماعی تعامل خوبی دارد/ نگاه ما در مناطق حاشیه نشین نگاه حمایتی و ویژه است

  • کد خبر : 23932
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷
نوسازی مدارس لرستان با دستگاه های اجرایی و بانک ها در مسئولیت اجتماعی تعامل خوبی دارد/ نگاه ما در مناطق حاشیه نشین نگاه حمایتی و ویژه است

مدیر کل نوسازی مدارس استان لرستان گفت :نوسازی مدارس لرستان با دستگاه های اجرایی و بانک ها در مسئولیت اجتماعی تعامل خوبی دارد ونگاه ما در مناطق حاشیه نشین نگاه حمایتی و ویژه است . به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی  طلوع افلاک ؛ یونس بهاروند ایران نیا مدیر کل نوسازی  مدارس استان لرستان در نشست […]

مدیر کل نوسازی مدارس استان لرستان گفت :نوسازی مدارس لرستان با دستگاه های اجرایی و بانک ها در مسئولیت اجتماعی تعامل خوبی دارد ونگاه ما در مناطق حاشیه نشین نگاه حمایتی و ویژه است .

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی  طلوع افلاک ؛ یونس بهاروند ایران نیا مدیر کل نوسازی  مدارس استان لرستان در نشست با خبرنگاران ، درپاسخ  به سئوال خبرنگار طلوع افلاک  گفت:ادارات در مسئولیت های اجتماعی عملکردبسیار مطلوب و خوبی داشته است .

وی افزود :  به عنوان مثال بانک پاسارگاد با ساخت  ۱۱مدرسه ،بانک دی با ساخت  ۴مدرسه  و  بانک رفاه کارگراننیر با ساخت ۴مدرسه  کمک شایانی انجام دادند در مناطق حاشیه نشین درمنطقه  پشت بازار مدرسه ۹کلاسه شهید محمد رضا سپهونددر حال ساخت است ودر محله علی اباد مدرسه ۱۸کلاسه در حال ساخت است مناطق حاشیه نشین در اولویت اصلی ماست ودانش اموزان این مناطق بسیلر بااستعداد هستند

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: ۸۷ طرح مدرسه سازی برای نقاط مختلف این استان در حال اجرا است که ۶۷ طرح آن تا آغاز سالتحصیلی پیش رو به آموزش و پرورش تحویل داده می شود.

یونس بهاروند ایران نیا روز سه شنبه در نشست با خبرنگاران بیان کرد: ۶۷ طرح مدرسه سازی لرستان با ظرفیت ۱۷۰ کلاس درس ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و مهرماه امسال قابل استفاده است.

وی با بیان اینکه از مجموع چهار هزار مدرسه فعلی لرستان سه هزار و ۱۰۰ باب در نظام مقدس جمهوری اسلامی احداث شده است تصریح کرد: مدارس ۴۰ سال به بالا در ردیف واحدهای تخریبی قرار دارند که ۹۰۰ مدرسه در استان مشمول این طرح هستند و در راستای نوسازی آنها، یک هزار و ۱۵۰ مدرسه در قالب سه هزار و ۵۰۰ کلاس درس و ۵۰ نمازخانه توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) احداث می شود.

وی ادامه داد: مدارس جایگزین کانکس های بالای ۱۰ دانش آموز نیز در قالب طرح شهید پناهی، در حال احداث هستند که در این راستا ۱۶۸ طرح برای لرستان مصوب شده و اکنون با تفاهم بنیاد برکت۴۰ درصد این مدارس با پیشرفت بیش از ۵۰ درصد در دست احداث هستند و تا مهر ماه تکمیل می شوند.

بهاروند ایران نیا با اشاره به اینکه سال گذشته ۶۰۰ میلیارد ریال تجهیزات برای نوسازی مدارس لرستان خریداری شد افزود: در این راستا ۶۰ میلیارد ریال برای هنرستان ها هزینه شده است و علاوه بر این اعتبار، حدود یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال نیز برای آماده سازی محیط برگزاری امتحانات نهایی تهیه شد.

وی ادامه داد: سال گذشته ۳۸۰ میلیارد ریال از محل منابع استانی و سه هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار ملی برای نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس اختصاص یافته است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: ۶۷ طرح مدرسه سازی در این استان با ظرفیت ۱۷۰ کلاس درس ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که تا مهرماه امسال تکمیل و به بهره برداری می رسند.

یونس بهاروند ایران نیا اظهار کرد: از مجموع چهار هزار مدرسه در لرستان سه هزار و ۱۰۰ باب در نظام مقدس جمهوری اسلامی احداث شد.

وی گفت: همچنین مدارس ۴۰ سال به بالا در ردیف واحدهای تخریبی قرار دارند که ۹۰۰ مدرسه در استان مشمول این طرح هستند و در راستای نوسازی آنها، یکهزار و ۱۵۰ مدرسه در قالب سه هزار و ۵۰۰ کلاس درس و ۵۰ نمازخانه توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) احداث می‌شود.

وی ادامه داد: مدارس جایگزین کانکس های دارای بالای ۱۰ دانش‌آموز نیز در قالب طرح شهید پناهی، در حال احداث هستند که در این راستا ۱۶۸ طرح برای لرستان مصوب شده و اکنون با تفاهم بنیاد برکت ۴۰ درصد این مدارس با پیشرفت بیش از ۵۰ درصد در دست احداث هستند و تا مهر ماه تکمیل می‌شوند.

بهاروند ایران نیا اظهار کرد: سال گذشته ۶۰۰ میلیارد ریال تجهیزات برای نوسازی مدارس لرستان خریداری شد همچنین ۶۰ میلیارد ریال برای هنرستان ها هزینه شده و علاوه بر این اعتبار، حدود یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال نیز برای آماده سازی محیط برگزاری امتحانات نهایی تهیه شد.

وی ادامه داد: سال گذشته ۳۸۰ میلیارد ریال از محل منابع استانی و سه هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار ملی برای نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس اختصاص یافته است

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=23932

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.