آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024
3

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان:پرداخت مطالبات مدافعان سلامت استان/قدردانی ویژه از استاندارومجمع نمایندگان در تخصیص اعتبارات کرونایی

  • کد خبر : 2388
  • ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان:پرداخت مطالبات مدافعان سلامت استان/قدردانی ویژه از استاندارومجمع نمایندگان در تخصیص اعتبارات کرونایی
محمدرضا نیکبخت از پرداخت مطالبات پرسنل این دانشگاه با مساعدت استاندار ومجمع نمایندگان خبرداد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان:پرداخت مطالبات مدافعان سلامت استان/قدردانی ویژه از استاندارومجمع نمایندگان در تخصیص اعتبارات کرونای
محمدرضا نیکبخت از پرداخت مطالبات پرسنل این دانشگاه با مساعدت استاندار ومجمع نمایندگان خبرداد.
در این رابطه دکتر نیکبخت رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه مطالبات کادر درمان وپزشکان پرداخت شده ومطالباتی این کادر با دانشگاه ندارند.
وی افزود:با تقدیر از مدافعان سلامت و.کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان از تلاشهای خستگی ناپدیر پزشکان وکادر درمان قدر دانی و پرداخت به موقع مطالبات را بهترین هدیه در این شرایط،سخت و طاقت فرسای کرونایی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان ادامه داد:
با اشاره به فرارسیدن فصل سرما و افزوده شدن بیماران آنفولانزا و موارد مثبت ابتلا به کرونا، هشدار داد: کادر بهداشت و درمان دچار خستگی خدمات شده‌اند و ظرفیت‌های بیمارستانی بیش از سال‌های گذشته به کار گرفته‌شده که تأمین این نیازها و روزآمد کردن تجهیزات در شرایط فعلی کشور، بسیار دشوار است و تمام توان درمان استان را معطوف به خود کرده است.
وی ادامه داد: در سالجاری نیز سه فوق تخصص در زمینه رشته هایی که مورد نیاز بود، به لرستان اعزام شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان تصریح کرد: اقرار می کنیم در زمینه فوق تخصص در سطح استان با کمبود روبه رو هستیم و امیدواریم ان شالله طی امسال و سالهای بعد مابقی کمبودها را برطرف کنیم.
نیکبخت از مردم خواست تا ضمن استفاده از ماسک از خانه تا خانه و پرهیز از حضور در تجمعات، شستشو و ضدعفونی کردن مرتب دست‌ها، رعایت فاصله فیزیکی را نیز جدی گرفته و سلامت خود و کادر درمان را در نظر بگیرند تا هرچه زودتر شاهد فروکش کردن این بیماری در سطح ملی و استان باشیم.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=2388

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.