آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024
1

بازدید مدیر شعب بانک رفاه کارگران لرستان از کارخانه داروسازی زاگرس فارمد بروجرد

  • کد خبر : 23652
  • ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶
بازدید مدیر شعب بانک رفاه کارگران لرستان از کارخانه داروسازی زاگرس فارمد بروجرد

بازدید مدیر شعب بانک رفاه کارگران لرستان از کارخانه داروسازی زاگرس فارمد بروجرد مهندس بهروز بالاوندی مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان لرستان وهیات همراه از کارخانه داروسازی زاگرس فارمد بروجرد دیداروبادکترناجی معاونت اداری مالی ودکتر هادی مدیر داخلی این واحد صنعتی دیدار کردند. به گزارش پایگاه خبریوتحلیلی طلوع افلاک به نقل از، روابط عمومی […]

بازدید مدیر شعب بانک رفاه کارگران لرستان از کارخانه داروسازی زاگرس فارمد بروجرد

مهندس بهروز بالاوندی مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان لرستان وهیات همراه از کارخانه داروسازی زاگرس فارمد بروجرد دیداروبادکترناجی معاونت اداری مالی ودکتر هادی مدیر داخلی این واحد صنعتی دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبریوتحلیلی طلوع افلاک به نقل از، روابط عمومی مدیریت شعب بانک رفاه کارگران لرستان در این دیدار بالاوندی مدیر شعب استان گفت: بانک رفاه وشرکت داروسازی زاگرس دارو از مجموعه بزرگ وزارت تعاون، کار ورفاه بوده وتعاملات وارتباط دوسویه بسیار خوبی بین دو مجموعه برقرار است وامیدواریم این همکاری ها در توسعه واشتفالزایی استان وشهرستان بروجرد موثر واقع شود.

مهندس بالاوندی ضمن تاکید بر توانمندی ها و سوابق ارزنده شرکت داروسازی زاگرس فارمد بروجرد در سطح کشور و استان لرستان گفت: وجود چنین واحدهایی که علیرغم مشکلاتی مانند تورم ، کمبود مواد اولیه و … در حوزه صنعت کشور تلاش می کنند ، از سرمایه های بزرگی است که نیارمند حمایت همه جانبه کلیه دستگاه های متولی این حوزه می باشدومدیریت عالی بانک همواره تاکید در رفع مشکلات این شرکت ها دارند.

 

دکتر ناجی معاونت اداری مالی کار خانه زاگرس داروی فارمد بروجردنیز در این بازدید گفت: با قدر دانی از تلاش ها وتعاملات بسیار عالی بانک رفاه کارگران در شرایط سخت وتعاملات بسیار خوب این بانک با شرکت در کمک به تولید، اشتغالزایی صنعت بزرگ داروسازی در استان ابراز امیدواری کرد این همکاری ها در سال جاری ادامه داشته باشد.

وی افزود: این مجموعه در تولید محصولات دارویی راهبردی کشور با تکیه بر نیروهای متخصص جزو شرکت های برتر است که با وجود شرایط سخت همچنان سنگر تولید را ترک نکرده است.

 

وی با بیان این که کمک به طرح های توسعه این شرکت زمینه توان تولید این شرکت را افزایش خواهد داد، گفت: کمک به توسعه این شرکت کمک به تبدیل شدن این شرکت به هاب دانش بنیان دارویی در منطقه خاورمیانه است.

گفتنی است کارخانه داروسازی زاگرس فارمد بروجرد از شرکت های زیر مجموعه شستااست در این دیدار محمود محسنی رئیس شعبه بروحرد، رضا علیشاهی مدیر ارتباط با مشتری، مدیر شغب استان را همرهی کردند.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=23652

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.