آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ 14 ذو القعدة 1445 Tuesday, 21 May , 2024
1

دیدار مدیر شعب بانک رفاه کارگران لرستان با مدیر کل بهزیستی استان

  • کد خبر : 23534
  • ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱
دیدار مدیر شعب بانک رفاه کارگران لرستان با مدیر کل بهزیستی استان

مدیر کل بهزیستی لرستان با حضور در دفتر مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان در خصوص تعامل چند سویه وخدمت به جامعه هدف با مدیر شعب بانک رفاه دیدار کرد. به گزارش طلوع افلاک ؛ در این دیدار مهندس بهروز بالاوندی مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان گفت: خدمت به مددجویان این ساز‌‌‌‍‍مان خدمات رسان […]

مدیر کل بهزیستی لرستان با حضور در دفتر مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان در خصوص تعامل چند سویه وخدمت به جامعه هدف با مدیر شعب بانک رفاه دیدار کرد.

به گزارش طلوع افلاک ؛ در این دیدار مهندس بهروز بالاوندی مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان گفت: خدمت به مددجویان این ساز‌‌‌‍‍مان خدمات رسان وانقلابی را وظیفه ذاتی و سازمانی عنوان کرد وبر تعامل ومشارکت در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی وخدمات مطلوب به مدجویان این سازمان تاکید کرد.

در این دیدار عمودی زاده در خصوص عملکرد بهزیستی استان در بحث اشتغال تصریح کرد: هدف از حضور درمدیریت شعب بانک  را تقدیر و تشکر از همراهی و همدلی در فراهم نمودن و پرداخت آسان وام اشتغال به توانخواهان تحت حمایت  عنوان کرد.

وی افزود  ‍‍‌‌‌‌‌‎‎‎‎‎‎‎‌‌‌‌‌‌ : یکی از اولویت های اساسی سازمان بهزیستی در امر توانمند سازی جامعه هدف اشتغال پایدار است که در واقع با ایجاد اشتغال توانسته ایم در کنار  استقلال مالی ، عزت نفس حضور مددجویان را در اجتماع افزایش دهیم.

وی ضمن تشکراز همراهی بانک  رفاه کارگران استان  با اشاره به خاص بودن جامعه هدف سازمان بهزیستی، تسهیل و تسریع در پرداخت این تسهیلات راخواستار شد و گفت : امیدواریم که بتوانیم با همکاری بانکهای عامل استان زمینه توانمندسازی واشتعال جامعه هدف را فراهم نماییم.

 در این جلسه همایون عمودی‌زاده مدیر کل بهزیستی لرستان ، رضا وفایی پور  معاونت مشارکت های مردمی و اشتغال ونادری  رئیس روابط عمومی  و مهندس علی احمدی معاونت مدیریت شعب بانک رفاه کارگران استان حضور داشتند.

انتهای پیام

خبرنگار :امیر محمود داودی نژاد

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=23534

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.