آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 1 ذو القعدة 1445 Wednesday, 8 May , 2024
4
مجلس:

مجلس ؛ جای فکر بلند است نه صدای بلند؟!؟

  • کد خبر : 23335
  • ۰۳ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۵۹
مجلس ؛ جای فکر بلند است نه صدای بلند؟!؟
بعضی از مردم فکر می‌کنند چون فلان خانم یا آقا خیلی داد و فریاد می‌زنند و صدای بلندی دارند؛ پس به او رأی دهیم. او حق ما را خواهد گرفت؟!؟

همشهری عزیزم! هموطن گرامی! مجلس جای انسان‌هایی با فکر بلند است نه صدای بلند؟!؟ کسانی را به مجلس بفرستید که علاوه بر تجربه و تحصیلات و تخصص مربوطه دارای فکر بلند باشند. افراد با فکر بلند شاخصه هایی به شرح ذیل دارند. ببینید کدام کاندیدا دارای این شاخصه هاست او را پیدا کنید و حمایت کنید و رأی دهید:
نماینده دارای فکر بلند کسی است که : سیستمی فکر می‌کند. جامع نگر است. دوردست‌ها را می‌بیند. به دنبال هم افزایی و ارزش افزوده برای کشور است. حرف که می‌زند؛ حرفش مبنا دارد. جاهل و متعصب و هیجانی نیست. اهل مشورت و همفکری و همکاری است و تک روی ندارد. روابط عمومی قوی دارد و در پی تعامل سازنده است. جهانی می‌اندیشد و منطقه ای عمل می‌کند. شیوه عملش مبتنی بر جذب حداکثری است و دنبال دشمن تراشی نمی‌باشد. او قائل به مرزبندی های جناحی نیست و همه را در سرنوشت کشور دخیل و سهیم می‌داند. خودی و غیر خودی و نخودی نمی‌شناسد. دستش زیر پای کسی نیست. بدهکار و وامدار هیچ کجا نیست. با کسی عقد اخوت نبسته مگر اینکه طرف در مسیر حق و حقیقت باشد. زیر آبی نمی‌رود و بند بازی نمی‌کند. وعده های توخالی نمی‌دهد. اهل مطالعه و تحقیق و پژوهش است و با آمار و عدد واقعی و مستند حرف می‌زند. سعی می‌کند اول خودش عامل باشد. تنگ نظر و حسود و کینه توز نیست. بدنبال منفعت عامه است. قبل از آنکه خدا پرست باشد ؛ خدا ترس است. کلان نگر است و مردم را با امور جزئی و پیش پا افتاده سرگرم نمی‌کند. از دین و ایمان و اعتقادات مردم سوءاستفاده نمی‌نماید. برای رقیب خود پرونده سازی نکرده و به دیگران برچسب و تهمت نمی‌زند.

حسن خسروی.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=23335

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.