آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
3

استاندار خبر داد: برگزاری کنگره شهدا یک مناسبت تاریخی در لرستان است / کنگره ملی ۶۵۴۴ شهید لرستان ۱۳ مهرماه برگزار می شود

  • کد خبر : 23199
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸
استاندار خبر داد: برگزاری کنگره شهدا یک مناسبت تاریخی در لرستان است / کنگره ملی ۶۵۴۴ شهید لرستان ۱۳ مهرماه برگزار می شود

فرهاد زیویار در دوازدهمین جلسه ستاد کنگره ملی ۶۵۴۴ شهید استان لرستان برگزاری این کنگره را مناسبت بسیار مهم در استان دانست و افزود: شمارش معکوس به ثمر نشستن زحمات کمیته‌های کنگره از جلسه امروز آغاز خواهد شد. به گزارش  طلوع افلاک ،استاندار لرستان با تأکید بر اینکه عطر برگزاری این مناسبت به معنای واقعی […]

فرهاد زیویار در دوازدهمین جلسه ستاد کنگره ملی ۶۵۴۴ شهید استان لرستان برگزاری این کنگره را مناسبت بسیار مهم در استان دانست و افزود: شمارش معکوس به ثمر نشستن زحمات کمیته‌های کنگره از جلسه امروز آغاز خواهد شد.

به گزارش  طلوع افلاک ،استاندار لرستان با تأکید بر اینکه عطر برگزاری این مناسبت به معنای واقعی در تصویر و نما باید در استان نمود داشته باشد، افزود: هر روز که به برگزاری اجلاسیه نهایی و قبل از آن دیدار با مقام معظم رهبری که توفیقی است نزدیک می‌شویم این نمود باید بیشتر پدیدار شود.

رئیس ستاد کنگره ملی شهدای لرستان برگزاری کنگره شهدا را یک مناسبت تاریخی در استان عنوان کرد و گفت: این کنگره در تاریخ استان لرستان به معنای شایسته و مناسب باید جلوه پیدا کند.

وی با  بیان به اینکه شهدا به تعبیر اهل نظر، بخشی از تاریخ کشور به حساب می‌آیند، تصریح  کرد: شهدا جایگزینی ندارند و مدیون شهدا هستیم؛ اگر نبودند چیزی باقی نمی‌ماند.

استاندار لرستان با اشاره به برخی فعالیت‌های هنری در دوران دفاع مقدس و موسیقی‌های که در آن دوران بدون صرف بودجه‌های آن‌چنانی همچون «دایه دایه» محمد میرزاوندی و یا «نوای کاروان» صادق آهنگران ساخته شد،‌ تاکید کرد: عشق و همت فراوان بوده باعث ماندگاری این کارها پس از سالیان طولانی شده است و اکنون نیز در فعالیت‌های کمیته‌های کنگره همت و عشق باعث خواهد شد کارهای ماندگاری صورت پذیرد.

رئیس ستاد کنگره ملی ۶۵۴۴ شهید لرستان با بیان اینکه همه امکانات برای هرچه با شکوه‌تر برگزار کردن کنگره با همراهی و همدلی همه اعضا در نظر گرفته شود افزود: شهدا گردن همه استان و کشور حق دارند و در این راه هر کمک و پیگیری لازم باشد صورت خواهد گرفت.

وی بیان کرد: براساس برنامه‌‌ریزی‌های صورت گرفته اجلاسیه نهایی کنگره ملی شهدای لرستان با عنوان «شهیدان افلاکی» در ۱۳ مهرماه برگزار خواهد شد و پیش از آن، ۵ اجلاسیه شهدای روحانی، عشایر، جاوید الاثر، دانش‌آموزی و دانشجویی و شهدای زن در استان برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=23199

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.