آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024
1
استاندار لرستان:

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد امسال به بهره‌برداری می‌رسد

  • کد خبر : 23112
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰
ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد امسال به بهره‌برداری می‌رسد
فرهاد زیویار روز شنبه در بازدید از پروژه تقاطع غیر همسطح دانشگاه لرستان و ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم آباد اظهار کرد: این ۲ پروژه عمرانی و ورزشی راکد شده بود اما رویکرد دولت سیزدهم شروع و آغاز پروژه جدید نیست چرا که ۱۰۰ هزار میلیارد تومان برای این پروژه‌ها هزینه شده است.

وی بیان کرد: برخی پروژه‌ها عملیات اجرایی آنان از ۲ دهه قبل آغاز شده و تا کنون راکد مانده که ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد و تقاطع غیر همسطح دانشگاه لرستان از این قبیل طرح‌ها است.

استاندار لرستان افزود: طرح تقاطع غیرهمسطح دانشگاه لرستان برای استفاده از خروجی شهر همچنین دوربرگردان و ورود به این دانشگاه مورد استفاده قرار خواهد گرفت که عملیات اجرایی آن از سال ۹۷ آغاز و به دلایلی همچون سیل ۹۸ راکد مانده بود و پس از آن موارد منفی آن اصلاح شد.

وی ادامه داد: در سفر رییس جمهور به لرستان ۱۸ میلیارد تومان اعتبار به این طرح اختصاص یافت همچنین مشکلاتی با پیمانکار قبلی وجود داشت که با پیمانکار جدید برطرف و این پروژه ظرف ۲ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار لرستان با اشاره به طرح ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد گفت: عملیات اجرایی این طرح سال ۸۸ آغاز و در سفر رییس جمهور ۸۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته و امیدواریم در شهریورماه امسال به بهره‌برداری برسد.

زیویار افزود: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد با پیشرفت فیزیکی ۸۷ درصد نواقصی دارد اما نمی‌تواند مانع استفاده ورزشکاران شود، این نواقص به مرور زمان و با تخصیص اعتبار برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: این طرح در دهکده المپیک با مساحت ۲۰۰ هزار متر مربع، ساختمان مرکزی چهار هزار و ۲۰۰ متر مربع و گیشه بلیط فروشی ۸۳۸ مترمربع، ۸۷ پارکینگ اتوبوس و ۴۰۸ پارکینگ خودرو سواری است.

وی بیان کرد: در دور دوم سفر رییس جمهور اعتباراتی دیگر به طرح‌های عمرانی تعلق خواهد گرفت و به دنبال جذب اعتبارات خواهیم بود چرا که برای تکمیل این ورزشگاه ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است و تاکنون ۱۱۷ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه راه دسترسی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم آباد از کمربندی با اقدامات راهداری در حال انجام است، اظهار کرد: دولت باید زیرساخت‌ها را فراهم کند اما حضور بخش خصوصی هم می‌تواند در تکمیل پروژه‌ها موثر باشد

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=23112

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.