آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024
2
فرماندار پلدختر:

انتقاد فرماندار از «صفر» اعلام شدن نرخ بیکاری در پلدختر  

  • کد خبر : 20870
  • ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱
انتقاد فرماندار از «صفر» اعلام شدن نرخ بیکاری در پلدختر  
فرماندار پلدختر با انتقاد از «صفر» اعلام شدن نرخ بیکاری در این شهرستان، گفت: مردم در پلدختر به دنبال تسهیلات برای ایجاد شغل برای خود هستند.  

 

فرماندار پلدختر با انتقاد از «صفر» اعلام شدن نرخ بیکاری در این شهرستان، گفت: مردم در پلدختر به دنبال تسهیلات برای ایجاد شغل برای خود هستند.
 
به گزارش پایگاه خبری سفیرلرستان، حمید خادم امروز شنبه در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان پلدختر، اظهار کرد: در کمیته برنامه ریزی که مقرر شد مصوبات با بودجه اتخاذ شود بند مربوط به اشتغالزایی، نرخ بیکاری در شهرستان پلدختر صفر قید شده که این امر واقعیت ندارد.
 
وی، افزود: حقیقت امر این است که نرخ بیکاری در شهرستان پلدختر بالا است و باید دید چرا این نرخ برای پلدختر در مصوبات بودجه صفر قید شده است.
 
فرماندار پلدختر، گفت: در این زمینه با استاندار لرستان و مسئولان مربوطه استانی رایزنی و صحبت شده که این نرخ یعنی صفر بودن نرخ بیکاری در پلدختر روی تمام مسائل در حوزه‌های مختلف از جمله توازن بودجه تأثیرگذار است و باید اصلاح شود.
 
خادم، افزود: بنابر این مدیران می‌توانند در حیطه وظایف خود اقدام‌هایی انجام دهند و به گونه‌ای عمل کنند که این گونه مشکلات ایجاد نشود و برای رفع این مشکل و تصحیح صفر بودن نرخ بیکاری پلدختر رایزنی‌ها همچنان ادامه خواهند داشت.
 
وی، یادآورشد: در حالی نرخ بیکاری پلدختر صفر قید شده که بیکاری بیشتر از هر معضل و مشکل دیگری مردم این شهرستان را آزار می‌دهد و همه افراد برای ایجاد اشتغال دنبال تسهیلات هستند.
 
فرماندار پلدختر، گفت: تسهیلات اشتغالزایی و خوداشتغالی نیز باید برابر قانون و در چارچوب آئین نامه و مقررات توزیع و با نظارت در جای خود و درست استفاده شود تا در کاهش بیکاری در شهرستان تأثیرگذار و در راستای ارتقای معیشت و وضعیت مالی خانواده‌ها باشد.
 
خادم، افزود: اشتغال جوانان امر مهمی است که مسئولان امر باید به آن توجه ویژه داشته باشند در غیر این صورت، معضلات بیکاری در تداوم مشکلات و آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی تأثیرگذار است.
 
وی به کارگیری فرزندان ایثارگر در ادارات اشاره کرد و افزود: علاوه بر آنچه قانون حق و حقوقی برای ایثارگران و خانواده شهدا تعیین کرده همه ما نسبت به آنها و رسیدگی به خانواده ایثارگران تعهد اخلاقی داریم.
 
فرماندار پلدختر، گفت: خانواده شهدا، ایثارگران و آزادگان حق بزرگی به گردن همه ما دارند و موظف به توجه به این امر مهم هستیم.
 
وی ، افزود: دشمنان انقلاب اسلامی از ابتدا در صدد ضربه زدن و تضعیف نظام و جلوگیری از پیشرفت ملت و کشور ما هستند و برنامه ریزی زیادی در این زمینه تدارک دیدند، فتنه‌ها به پا کردند، اما به یاری خداوند و با حضورمردم نقشه‌های آنان نقش برآب شد.
 
خادم، یادآورشد: این گونه تسلط بر دشمن و این پیروزی‌ها و ثمربخش نبودن نقشه‌های دشمنان همه به برکت خون شهدا و از خودگذشتگی خانواده آنها است که در دفاع از ارزش‌های اسلامی و کشور سینه سپر کردند و در این راه به مقام شهادت، ایثارگری، جانبازی و آزادی نائل آمدند.مهر
 

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=20870

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.