آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024
1

سهم پر رنگ وچشمگیر ورزشکاران لرستانی در بازیهای آسیایی هانژو چین/دست آورد مهم اداره کل ورزش وجوانان لرستان در کسب سهمیه بازیهای آسیایی هانژو

  • کد خبر : 23033
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۶
سهم پر رنگ وچشمگیر ورزشکاران لرستانی در بازیهای آسیایی هانژو چین/دست آورد مهم اداره کل ورزش وجوانان لرستان در کسب سهمیه بازیهای آسیایی هانژو

باحمایت و برنامه ریزی های مدون وتعریف شده مدیر کل ورزش وجوانان با مساعدت های بی نظیر استاندار ورزش دوست وورزشی استان شاهد کسب سهمیه در بازیهای آسیایی هانژو چین در بسیاری از رشته هاهستیم. کسب سهمیه ورودی بازی‌های آسیایی هانژو چین، توسط قهرمانان استان همچون حامد امیری ، سجاد محمدیان ، قاسم نوری زاده […]

باحمایت و برنامه ریزی های مدون وتعریف شده مدیر کل ورزش وجوانان با مساعدت های بی نظیر استاندار ورزش دوست وورزشی استان شاهد کسب سهمیه در بازیهای آسیایی هانژو چین در بسیاری از رشته هاهستیم.

کسب سهمیه ورودی بازی‌های آسیایی هانژو چین، توسط قهرمانان استان همچون حامد امیری ، سجاد محمدیان ، قاسم نوری زاده ، زهرا باقری ، امیر محمد بازگیر زینب مرادی ، رضا علیپور لیلا میرزایی تکواندو نسیم حسنوند پارا اسکی نشان از برنامه ریزی وحمایت از قهرمانان وجهش چشمگیر ورزش قهرمانی لرستان است.

این روزها علیرغم برخی ناملایمت ها وکینه ورزی وکینه توزی برخی منفعت طلب های ورزشی با شوها وشوآف های تکراری وپروپاگانداهای بی اثر در تخریب ورزش رو به توسعه و رشد لرستان در کلیه حوزه ها، ورزشکاران لرستانی با درخشش بی نظیر وخیره کننده در میادین بین المللی وآسیایی، نام پر آوازه لرستان در بسیاری از ورزش ها بر تارک ورزش ایران همچون درّ گرانبهای می درخشد.

با توجه به پتانسیل بالای ورزشی استان لرستان ، سهم این استان در بازی‌های آسیایی‌هانگژو بسیار پررنگ است و با رشد چشمگیری که دربازیهای آسیایی و پاراآسیایی با اعزام در رشته‌های مختلف خواهیم بود.

در رشته‌های کوراش، وزنه‌برداری و جانبازان ومعلولین،تکواندومعلولین به طور قطع قهرمانان لرستانی  شانس کسب مدال داریم.

خوشبختانه رویکرد جدید مدیریت ورزش استان احیاء زیرساخت‌ها‌ی ورزشی بوده و همچنین با سپردن سکان هدایت هیأت‌های ورزشی به دست افراد متخصص و خوش‌نام، در صدد استعدا‌یابی درست برای آینده ورزش قهرمانی لرستان برآمده است.

در کنار این مسایل، سید آرش قیاسیان مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان نگاه جدیدی به سمن‌های ورزشی و جوانان و امورات آن‌ها داشته که ادامه این تفکر افق‌های روشنی را برای ورزش لرستان رقم خواهد زد. پی‌گیری مصوبات ورزشی و تکمیل پروژه‌های عمرانی ورزش در جهت افزایش سرانه ورزشی لرستان از دیگر اقدامات خوبی است که این روزها از سوی مسوول ورزش و جوانان استان دنبال می‌شود.

بها دادن به نیروهای انقلابی ، متخصص، جوان ،کاملا آشنا با مقوله ورزش وجوانان ، خوش‌فکر با نگاه علمی و دانشگاهی رویکرد جدیدی در بدنه‌ی مدیریتی ورزش ایجاد کرده که در گذشته کم‌تر شاهد آن بوده‌ایم و ادامه این تحولات رویکردهای متفاوتی برای ورزش لرستان خواهد داشت.

البته بدون شک این برنامه‌ها نیازمند عنصر زمان هست. گر چه گذشت مدت زمان یک سال برای مدیریت و تغییرات گسترده در یک مجموعه زمان مناسبی نیست ولی برنامه‌های زیر بنایی و آمایشی که در این عرصه برای ورزش لرستان به صورت علمی و کاربردی انجام شده است می‌تواند یک چارچوب خوب را تا سال‌های آتی برای این عرصه به وجود بیاورد.

در مورد انتقادهای صورت گرفته هم باید گفت که همیشه قطار در حال حرکت راسنگ می‌زنند و البته باید توجه داشت که بخشی از این انتقادات با رویکرد حمایتی و توسعه‌ای است و نگاه دلسوزان به دنبال آن است که باید این قبیل انتقادات را ارج نهاد. اما بخش دیگری از انتقادات مربوط که کسانی است که دست‌شان از رانت‌های مختلف حوزه‌ی ورزش استان کوتاه شده و وضعیت جدید را بر نمی‌تابند.

لذا انتظار می‌رود استاندار محترم لرستان که رویکرد جهادی، ورزشی، عمرانی و توسعه‌گرایانه‌اش بر همگان روشن است به همراه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی این حوزه را با جدیت حمایت کرده و کم‌کاری‌ها و نگاه تبعیض‌آمیز مدیران گذشته به این عرصه را جبران نمایند.

بدون شک همت عالی مدیران استانی می‌‌تواند عرصه ورزش لرستان را برای قهرمان‌سازی و افتخارآفرینی مهیا سازد.

نگاه علمی و تعهدگرای مدیر کل ورزش و جوانان در کنار دید عمرانی و توسعه‌محور استاندار لرستان می‌تواند کلید عدالت محوری را در قفل ورزش استان بچرخاند.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=23033

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.