آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
1

قطع همکاری شبانه با ابراهیم اشکش؛ رکوردی یک هفته ای ثبت شد!

  • کد خبر : 23030
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷
قطع همکاری شبانه با ابراهیم اشکش؛ رکوردی یک هفته ای ثبت شد!

خیبر خرم آباد همکاری خود با ابراهیم اشکش را پایان داد. به گزارش طلوع افلاک و به نقل از ورزش سه، خیبر خرم‌آباد که طی سه سال گذشته حضور فعال و پرسروصدایی در لیگ دسته اول فوتبال ایران داشته و در صعود به لیگ برتر ناکام مانده، هفته قبل با تصمیم مالک این باشگاه، فراز […]

خیبر خرم آباد همکاری خود با ابراهیم اشکش را پایان داد.

به گزارش طلوع افلاک و به نقل از ورزش سه، خیبر خرم‌آباد که طی سه سال گذشته حضور فعال و پرسروصدایی در لیگ دسته اول فوتبال ایران داشته و در صعود به لیگ برتر ناکام مانده، هفته قبل با تصمیم مالک این باشگاه، فراز کمالوند را به‌عنوان مدیرعامل جدید و ابراهیم اشکش را به‌عنوان سرمربی خود انتخاب کرد تا برنامه تازه‌ای برای فصل آینده پیاده کند.

ابراهیم اشکش که فصل گذشته هدایت نفت مسجدسلیمان را برعهده داشت و نتوانست این تیم را در لیگ برتر حفظ کند و به لیگ یک سقوط کرد، روز یکشنبه هفته قبل با نظر هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه خیبر خرم‌آباد به‌عنوان جانشین کمالوند در راس کادر فنی انتخاب شد ولی خیلی زود به پایان حضورش در این تیم رسید.

اشکش که طی دو سال اخیر هدایت استقلال ملاثانی و نفت مسجدسلیمان را برعهده داشته، با تصمیم کمالوند راهی خیبر خرم‌آباد شد ولی این باشگاه خیلی زود با وی به پایان همکاری رسید تا سرمربی جدیدی انتخاب کند.

مدیران باشگاه خیبر خرم‌آباد تصمیم گرفتند پس از ۶ روز آغاز فعالیت با اشکش، به پایان همکاری با وی برسند تا زمان مناسبی برای انتخاب سرمربی جدید و آماده‌سازی برای فصل جدید لیگ یک داشته باشند.

اشکش نخستین سرمربی در بین تمام تیم‌های لیگ برتر و لیگ یک فوتبال محسوب می‌شد که تیمش برای فصل ۰۳-۱۴۰۲ مشخص شده بود و البته سریع‌ترین سرمربی لقب گرفت که همکاری‌اش با یک تیم به پایان رسید!

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=23030

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.