آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
2
انتخابات:

موقع انتخابات ؛ مردم میپرسند تا حالا کجا بودی؟!؟

  • کد خبر : 23006
  • ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹
موقع انتخابات ؛ مردم میپرسند تا حالا کجا بودی؟!؟
در شهرستان‌ها موقع انتخابات که میشه عده زیادی دلسوز پیدا میشن که می‌خواهند مانند سوپرمن ؛ شهرشان را از فرش به عرش ببرند. مردم هم از اینها سوال می‌کنند : تو که این همه توانایی و تخصص و شوق خدمت داری ؛ تا حالا کجا بوده ای؟!؟

مردم راست می‌گویند و از جهتی سوالشان درست است.

آقا و خانم کاندیدا !
در طول چهار سال گذشته در چند کانال و گروه فضای مجازی فعال بودی و نظر میدادی و حرف حساب زده ای؟!؟ در طول چهار سال گذشته چند بار در محافل و مجالس و مناسبت‌ها حضور تاثیر گذاری داشته ای؟!؟ در طول چهار سال گذشته چند یادداشت و مقاله و نظر تحلیلی در جراید و سایت‌های خبری داشته ای؟!؟ اصلا بگو واقعا فازت چیه؟!؟ هدفت چیه و قراره چه شق القمری کنی؟!؟ ببینم دوست عزیز !
شما که می‌خواهی کاندیدای انتخابات مجلس بشوی ؛ اصلا تابحال رنگ مجلس را از نزدیک دیده ای؟!؟ اصلا یکبار قانون اساسی را کامل خوانده ای؟!؟ اصلا میدانید آیین نامه داخلی مجلس چیه و چیکار باید بکنی؟!؟ راستی تا حالا چند تا وزیر را از نزدیک دیده ای؟!؟ اصلا نام وزارتخانه های کشورمان را بلد هستی؟!؟ واقعا با مدرک تحصیلی و رشته تحصیلی و سوابق کاری تان ؛ شما بدرد کدام کمیسیون تخصصی مجلس می‌خورید؟!؟ آیا اصلا در مجلس شما را بازی خواهند داد یا جزو نخودی ها خواهی بود و بی خاصیت و… ؟!؟
براستی تا حالا کجا بودی؟!؟

شما را بخدا قسم ؛ رأی دیگران که میدانید از شما شایسته تر هستند را خراب نکنید. دوست عزیز ! وقتی شما که واقعا بدرد مجلس نمیخوری و کاندیدا میشوی ؛ باعث ریزش رأی اون متخصص شایسته ای میشوی که نمی‌تواند به مجلس راه یابد و اسم این کار قطعا شوق خدمت نیست.
مردم عزیزم ! اگر از نماینده فعلی شهر که شما به او علاقه و تعصب داری؛ آیا اگر فرد بهتر و شایسته تر و باسواد تر و قوی تری پیدا شود که روابط عمومی و ارتباطات بسیار خوبی دارد ؛ باز هم لجبازی میکنید و متعصبانه به او رأی نمیدهید؟!؟. مهم این نیست که طرف تا حالا کجا بوده؟!؟ مهم این است که مردم واقعا اصلح را انتخاب کنند. نه به نفع قوم و قبیله خودشان. بلکه به نفع شهر و کشور.
هدف ما آگاهی بخشی عمومی و حرکت بر مدار دانایی است.

حسن خسروی.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=23006

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.