آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
2

انتخاب نبی اله شمسی فر مدیر مخابرات منطقه لرستان بعنوان مدیر برتر حوزه روابط عمومی ستاره سرآمد

  • کد خبر : 22989
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲
انتخاب نبی اله شمسی فر مدیر مخابرات منطقه لرستان بعنوان مدیر برتر حوزه روابط عمومی ستاره سرآمد

ازمهندس نبی اله شمسی فر مدیر مخابرات منطقه لرستان بعنوان مدیر برتر ،همرا وبا تعامل درحوزه روابط عمومی « ستاره سرآمد» تجلیل شد به گزارش طلوع افلاک، به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه روز وهفته روابط عمومی، ۱۴٠۲وکسب رتبه برتر «ستاره سرآمد» در ارزیابی، شاخص های بیست گانه، حوزه روابط عمومی،منجمله: اخلاق حرفه ای، تعامل با […]

ازمهندس نبی اله شمسی فر مدیر مخابرات منطقه لرستان بعنوان مدیر برتر ،همرا وبا تعامل درحوزه روابط عمومی « ستاره سرآمد» تجلیل شد

به گزارش طلوع افلاک، به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه روز وهفته روابط عمومی، ۱۴٠۲وکسب رتبه برتر «ستاره سرآمد» در ارزیابی، شاخص های بیست گانه، حوزه روابط عمومی،منجمله: اخلاق حرفه ای، تعامل با رسانه وافکار عمومی، پاسخگویی، شفافیت،تکریم ارباب رجوع، اطلاع رسانی، با اهدا لوح سپاس ، توسط مدیرعامل ونایب رییس ، انجمن خبرنگاری و روابط عمومی استان، از مهندس نبی اله شمسی فر مدیر مخابرات منطقه لرستان وهمچنین مهندس امیر علی پناهی مدیر روابط عمومی وکارشناسان آن حوزه تقدیر وتجلیل بعمل آمد.

 

در ادامه این گزارش آمده است، انجمن صنفی، تخصصی، خبرنگاری وروابط عمومی لرستان، وبه مناسبت ۲۷اردیبهشت روز جهانی روابط عمومی وارتباطات، همچون سنوات گذشته، مدیران دستگاهها ووروابط عمومی های «ستاره سرآمد» «سرآمد» و «برتر» لرستان، مبتنی بر اصول، حرفه ای، تخصصی، علمی، فنی و بی طرفانه درطول یکسال گذشته منتهی به ۲۷ اردیبهشت ماه جاری ارزیابی و معرفی و تقدیرمی شوند.

 

عنوان ها ۱_ستاره سرآمد _ ۲_ سرآمد _۳_ برتر به ترتیب امتیاز ازشاخص های

۲۰ گانه بشرح ذیل معرفی

و مورد تقدیر وتجلیل قرارمی گیرند.

 

شاخص ها وآیتم های ۲۰گانه ارزیابی مدیران دستگاههای اجرایی و مدیر وکارشناسان حوزه روابط عمومی :

 

۱_اخلاق مداری حرفه ای

 

۲_سعه صدرونقد پذیری

 

۳-پاسخگویی

 

۴-مدیریت بحران

 

۵-شفاف سازی

 

۶_اطلاع یابی

 

۷_پردازش اطلاعات پیرامون

 

۸_افکار سنجی

 

۹_تعامل با رسانه وافکار عمومی

 

۱٠_تکریم فردی وجمعی ارباب رجوع

 

۱۱_نوآوری، خلاقیت،

 

۱۲_آموزش

 

۱۳_برنامه ریزی

 

۱۴_تحقیق وپژوهش

 

۱۵_توجه به روابط عمومی درون وبرون سازمانی

 

۱۶_بهره گیری از ابزارهای نوین ارتباطی، تکنولوژی، الکترونیکی و…

 

۱۷_تحلیل محتوا، اخبار واطلاعات پیرامون

 

۱۸_توجه به مقوله پیشگیری ودرمان اتفاقات پیش روی سازمان

 

۱۹_برگزاری جشنواره، همایش و مناسبت های مرتبط با حوزه کاری

 

۲٠عملگرایی، عملکردی وپرهیز از شعارزدگی

 

 

 

 

 

 

عکس: محمد علی نژاد

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=22989

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.