آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
1
استاندار لرستان:

مهر تایید استاندار لرستان بر تغییر برخی از مدیران

  • کد خبر : 22977
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶
مهر تایید استاندار لرستان بر تغییر برخی از مدیران
استاندار لرستان گفت: تغییر برخی از مدیران دستگاه های اجرایی دور از انتظار نیست و حتما تغییر مدیریتی خواهیم داشت.نا فرهاد زیویار روز پنجشنبه در حاشیه جلسه کمیته بررسی تحقق شعار سال افزود: تغییر مدیریت در استان را خواهیم داشت و اظهار نظرها، تحلیل و مطالب برخی رسانه ها و فضای مجازی در این خصوص، چندان هم نامربوط نیست.

– استاندار لرستان گفت: تغییر برخی از مدیران دستگاه های اجرایی دور از انتظار نیست و حتما تغییر مدیریتی خواهیم داشت.نا فرهاد زیویار روز پنجشنبه در حاشیه جلسه کمیته بررسی تحقق شعار سال افزود: تغییر مدیریت در استان را خواهیم داشت و اظهار نظرها، تحلیل و مطالب برخی رسانه ها و فضای مجازی در این خصوص، چندان هم نامربوط نیست.

وی ادامه داد: تغییر مدیران دلایل متعددی دارد که تغییرات پیش رو به دلیل ناهماهنگی برخی از مدیران فعلی با مجموعه است.

وی در خصوص رضایت از مدیران استان اظهار داشت: از عملکرد مدیرانی که در دوره فعلی مدیریت ارشد اجرایی استان منصوب شده اند رضایت دارد اما در رابطه با مدیرانی که از قبل منصوب شده اند اظهار نظر نمی کند.

زیویار همچنین در خصوص شایعات سفر قریب الوقوع آیت الله رئیسی به لرستان گفت: چند طرح بزرگ استان پیشرفت ۹۵ درصد دارند و طرح های عظیم زیرساختی و اساسی نیز در حال آماده شدن برای کلنگ زنی هستند که امید می رود عملیات اجرایی آنها در سفر دوم هیات دولت آغاز شود.

وی گفت: در حال حاضر سفر رییس جمهور به چهار استان دیگر نهایی شده است و این استان ها قبل از لرستان میزبان دور دوم سفر هیات دولت خواهند بود

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=22977

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.