آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024
4

پایان شاهکار وخمیر مایه بی فطیر کمالوندبرای خیبر /تساوی بی حاصل خیبر وشهرداری همدان در روز اشک وغم

  • کد خبر : 22833
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶
پایان شاهکار وخمیر مایه بی فطیر کمالوندبرای خیبر /تساوی بی حاصل خیبر وشهرداری همدان در روز اشک وغم

در هفته پایانی لیگ دسته اول خیبر در مشهد ودر یک دیدار خانگی  با تساوی  بدون گل در برابر شهرداری همدان ضمن امضای سقوط تیم همدانی خود نیز با یک پله سقوط صاحب عنوان پنجم لیگ یک فوتبال ایران شد. به گزارش طلوع افلاک ،خیبر که با تفکرات دفاعی و یک فوتبال کاملا کم اثر […]

در هفته پایانی لیگ دسته اول خیبر در مشهد ودر یک دیدار خانگی  با تساوی  بدون گل در برابر شهرداری همدان ضمن امضای سقوط تیم همدانی خود نیز با یک پله سقوط صاحب عنوان پنجم لیگ یک فوتبال ایران شد.

به گزارش طلوع افلاک ،خیبر که با تفکرات دفاعی و یک فوتبال کاملا کم اثر در این فصل چوب فوتبال کاملا مبتنی بر گل نخوردن را به بهترین شکل ممکن ماموریت تدافعی را به پایان رساند ولی برای صعود به لیگ برتر تنها گل نخوردن کافی نبود وخیبر با یک فاجعه بزرگ در گل زدن یکی از ضعیف ترین خطوط حمله را در بین تیم های را با زدن۲۶گل در بازی به ثمر رساند که در یک دیدار هم به دلیل حاضر نشدن حریف به دست آمد و میانین کمتر از یک گل برای تیمی که داعیه صعود به لیک برتر بود یک پاشنه آشیل ومهمترین نقطه ضعف خیبر با کمالوند بود که باعث عدم صعود با وجود حمایت های مدیریت باشگاه بود.

این بازی بیشتر از خیبر که شانسی برای صعود نداشت، برای شهرداری همدان مهم بود که می‌خواست در لیگ دسته اول باقی بماند اما در نهایت این اتفاق برایش رخ نداد و یک سقوط تلخ را تجربه کرد.

شاگردان فراز کمالوند پیش از این مسابقه عدم صعودشان به لیگ برتر قطعی شده بود اما دوست داشتند لیگ را به خوبی خاتمه بدهند. تیم تحت هدایت احمد جمشیدیان اما اندک شانسی برای بقا داشت، ولی در نهایت نتوانست از آن استفاده کند تا به عنوان تیم شانزدهم جدول راهی دسته دوم شود.

در این دیدار خیبر خرم‌آباد در شرایطی که هیچ‌امیدی به صعود نداشت برابر تیم قعر جدولی شهرداری همدان به تساوی بدون گل دست یافت. با این نتیجه خیبر پنجم شد و شهرداری به لیگ دسته دوم سقوط کرد.
به این ترتیب خیبر که که در طول فصل فرصت‌های زیادی را برای کسب امتیاز و صعود از دست داده بود،  امسال در رده پنجم جدول‌ ایستاد تا هوادارانش همچنان در حسرت حضور این تیم در لیگ برتر باقی بمانند.
استقلال خوزستان هم با ۵ گل آرمان گهر سیرجان را شکست داد و به همراه شمس‌آذر قزوین راهی لیگ برتر شد.
لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=22833

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.