آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
1

تجلیل مدیر شعب وهمکاران از روابط عمومی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی در مدیریت شعب بانک رفاه استان لرستان

  • کد خبر : 22721
  • ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۹:۳۵
تجلیل مدیر شعب وهمکاران از روابط عمومی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی در مدیریت شعب  بانک رفاه استان لرستان

مهندس بهروز بالاوندی مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان لرستان در جمع مدیران مدیریت شعب به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات ازامیر محمود داودی نژاد روابط عمومی این مدیریت شعب به مناسبت روز روابط عمومی با لوح تقدیر وهدایایی قدر دانی کرد. به گزارش طلوع افلاک ،بالاوندی مدیر شعب استان با تبریک روز روابط […]

مهندس بهروز بالاوندی مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان لرستان در جمع مدیران مدیریت شعب به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات ازامیر محمود داودی نژاد روابط عمومی این مدیریت شعب به مناسبت روز روابط عمومی با لوح تقدیر وهدایایی قدر دانی کرد.
به گزارش طلوع افلاک ،بالاوندی مدیر شعب استان با تبریک روز روابط عمومی و ارتباطات تصریح کرد: روابط عمومی آینه یک سازمان است ونقش راهبردی را درسازمان دارد و چشم بینا و گوش شنوای هر سازمانی است.
روابط عمومی‎ها باید با شفافیت و صداقت نسبت به انتقال اخبار و گزارش‎ها از عملکرد سازمان برای اقناع و تنویر افکار عمومی اقدام کنند.
بالاوندی افزود: یکی از نقاط، مثبت وقوت ما داشتن یک روابط عمومی کار بلد ومسلط به اصول مهم این حوزه بسیار تاثیر گذار است وآقای داودی نژاد با ارتباط سازنده وموثر با دستگاه های متعامل ومشتریان هدف گلوگاه روابط عمومی را به نقطه اتکا مبدل کرده است.
مدیر شعب استان با تاکید بر لزوم ارتباط مناسب روابط عمومی‎ها با جامعه ادامه داد: روابط عمومی‎ مغز متفکر سازمان و رسانه‎ای قوی برای ارتباط با مردم محسوب می‎ شود که اساس و ریشه آن بر ارتباط قوی و منسجم بین مردم و مجموعه اداری استوار است. روابط عمومی باید با تدوین برنامه های پرنشاط پویایی و انگیزه را بین همکاران ایجاد نماید.
وی افزود: کارکرد مناسب روابط عمومی، اسباب تکریم ارباب رجوع و افزایش میزان رضایت‎مندی مردم از خدمات سازمان می‎شود.
وی با اشاره به اینکه در عصر کنونی باید از رسانه ‎ها و فضای مجازی برای اطلاع ‎رسانی سریع و صحیح به نحو شایسته بهره گرفت، یادآور شد: روابط عمومی‎باید دانش روز داشته باشد و از فضای مجازی و روزنامه های محلی به بهترین نحو استفاده نماید.
بالاوندی گفت: در فضای کنونی باید به مسئولیت روابط عمومی به عنوان یک مسوولیت اثرگذار در هر سازمان نگاه کرد و با فراهم کردن امکانات مورد نیاز، آنان را در انجام رسالتشان یاری داد.
بالاوندی با بیان اینکه روابط عمومی‎ها در بهینه‎سازی و فرآیند تصمیم‎گیری سازمان خود نقش اساسی دارند و می‌توانند زمینه مشارکت عمومی همکاران را فراهم آوردند، ادامه داد: روابط عمومی‎ ها می‎توانند با رصد خواسته ‎ها و مطالبات آنان و انتقال آن به مسوولین سازمان و اطلاع‎رسانی از سیاست و عملکردهای سازمان به بیرون، نقش به‎سزایی داشته باشند.
در این مراسم مهندس علی احمدی معاونت مدیریت شعب، عبدالرضا کزازی مسئول حوزه حراست، نصرت الله رشیدیان مسئول حوزه بازرسی، رضا علیشاهی مدیر ارتباط با مشتریان وکرم رضا گله دار همکار قدیمی حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=22721

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.