آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
2
دبیرخانه کارگروه اضطرار آلودگی هوای لرستان:

آلودگی هوا برخی مدارس سه شهر لرستان را نیمه تعطیل کرد

  • کد خبر : 22672
  • ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۸
آلودگی هوا برخی مدارس سه شهر لرستان را نیمه تعطیل کرد
دبیرخانه کارگروه اضطرار آلودگی هوای لرستان اعلام کرد: فعالیت برخی مدارس شهرهای کوهدشت، رومشکان و کوهدشت صبح روز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت به دلیل آلودگی هوا با تاخیر آغاز می شود.

به گزارش یکشنبه شب ایرنا از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان در اطلاعیه دبیرخانه کارگروه اضطرار آلودگی هوا آمده است: با توجه به اعلام هواشناسی مبنی بر ورود موجی از گرد و غبار به کشور و به تبع آن وقوع آلودگی هوا در استان، جلسه کارگروه تخصصی اضطرار آلودگی با حضور همه اعضا تشکیل شد.

بر این اساس مقرر شده است مدارس پیش دبستانی و ابتدایی سه شهرهای پلدختر، کوهدشت و رومشکان در نوبت صبح روز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ با ۲ساعت تاخیر فعالیت‌های آموزشی خود را شروع کنند و در سایر شهرهای استان برنامه‌های آموزشی طبق روال روزهای عادی خواهد بود.

در این اعلامیه آمده است: شهروندان لرستانی به خصوص افراد حساس و دارای بیماری زمینه‌ای، قلبی عروقی و تنفسی از تردد غیر ضرور خودداری و در صورت خروج از منزل از ماسک استفاده نمایند.

امروز دومین روز آلوده لرستان در سال جاری بود و شاخص آلودگی هوا در استان امروز به چهار برابر حد مجاز و شرایط ناسالم رسید، همچنین بنا بر پیش بینی های هواشناسی، فردا دوشنبه نیز هوا همراه با گرد و غبار خواهد بود

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=22672

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.