آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024
2

استاندار: میانگین مصرف گاز در لرستان، ۱۱ میلیون مترمکعب در روز است

  • کد خبر : 20827
  • ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷
استاندار: میانگین مصرف گاز در لرستان، ۱۱ میلیون مترمکعب در روز است

استاندار لرستان گفت: میانگین مصرف گاز در استان، ۱۱ میلیون مترمکعب در روز است.  به گزارش  طوع افلاک ،فرهاد زیویار شامگاه ۲۴ دی با حضور سرزده از سیستم مانیتورینگ کنترل فشار گاز استان و خدمات شیفت شبانه شرکت گاز اظهار کرد: به منظور بررسی مشکلات احتمالی کمبود گاز بر اثر برودت هوا خوشبختانه با تمهیداتی […]

استاندار لرستان گفت: میانگین مصرف گاز در استان، ۱۱ میلیون مترمکعب در روز است.

 به گزارش  طوع افلاک ،فرهاد زیویار شامگاه ۲۴ دی با حضور سرزده از سیستم مانیتورینگ کنترل فشار گاز استان و خدمات شیفت شبانه شرکت گاز اظهار کرد: به منظور بررسی مشکلات احتمالی کمبود گاز بر اثر برودت هوا خوشبختانه با تمهیداتی که از قبل انجام شد در حال حاضر مشکل کمبود گاز در هیچ کدام از شهرستان‌های استان وجود ندارد.

وی بیان کرد: با این وجود باید به فکر هموطنانمان در سایر استان‌ها به ویژه استان‌های شمالی کشور باشیم.

استاندار لرستان تصریح کرد: صرفه جویی و مصرف بهینه گاز شهروندان لرستانی کمک شایانی برای رفع کمبود گاز در استان‌های دیگر خواهد بود.

زیویار مدیریت کارخانجات پرمصرف استان را مهم‌ترین برنامه برای تأمین گاز خانگی عنوان کرد و گفت: نیروگاه سیکل ترکیبی برق یکی از پرمصرف‌ترین‌هاست که با شروع برودت هوا مصرف آن به خوبی مدیریت شد تا شاهد کمبود گاز برای شهروندان نباشیم.

وی با اشاره به اینکه در سایر مراکز صنعتی پرمصرف استان نیز همین روال انجام شده است، اظهار کرد: مصرف گاز در استان غیرمتعارف است، ضرورت دارد هم استانی‌ها صرفه‌جویی کنند.

استاندار لرستان با اشاره به سطح بالای مصرف روزانه گاز استان، عنوان کرد: در شرایط کنونی میانگین مصرف لرستان، ۱۱ میلیون مترمکعب در روز است که البته با مدیریت صحیح تأمین می‌شود.

زیویار با بیان اینکه این مقدار از مصرف روزانه در سطح دنیا آماری غیر متعارف محسوب می‌شود و چنانچه مصرف از این مقدار بیشتر شود ممکن است با مشکل مواجه شویم، تصریح کرد: انتظار می‌رود هم‌استانی‌های  نسبت به جلوگیری از اسراف و مصرف بی‌رویه اهتمام داشته باشند.

وی به زحمات پرسنل شرکت گاز اشاره کرد و گفت: حضور ما در شیفت شبانه شرکت گاز علاوه بر بررسی شرایط موجود به منظور خسته نباشید و خداقوت به پرسنل زحمت کش شرکت گاز است.

استاندار تصریح کرد: زحمات پرسنل این مجموعه که با حضور شبانه‌روزی تلاش می‌کنند برای مردم مشکلی به وجود نیاید جای تقدیر و تشکر دارد.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=20827

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.