آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
3

  • کد خبر : 22405
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶

مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان گفت: شعب تأمین اجتماعی برای تسهیل و روانسازی فرایند بهره‌مندی مستمری‌بگیران از مزایا و خدمات بیمه تکمیلی، همکاری و هماهنگی لازم را با کانون‌های بازنشستگان داشته باشند. به گزارش طلوع افلاک ،منوچهر گودرزی هفتم اردیبهشت‌ماه در نشست با اعضای کانون کارگران بازنشسته لرستان که در اداره‌کل تأمین اجتماعی استان برگزار شد […]

مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان گفت: شعب تأمین اجتماعی برای تسهیل و روانسازی فرایند بهره‌مندی مستمری‌بگیران از مزایا و خدمات بیمه تکمیلی، همکاری و هماهنگی لازم را با کانون‌های بازنشستگان داشته باشند.

به گزارش طلوع افلاک ،منوچهر گودرزی هفتم اردیبهشت‌ماه در نشست با اعضای کانون کارگران بازنشسته لرستان که در اداره‌کل تأمین اجتماعی استان برگزار شد بیان کرد: بیش از ۸۳ هزار مستمری‌بگیر تحت پوشش تأمین اجتماعی استان قرار دارند.

وی اظهار کرد: بازنشستگان و مستمری‌بگیران با توجه به شرایط سنی و جسمی آنان نیازمند به بیمه‌های تکمیلی درمان هستند و بستر استفاده از خدمات موردنظر این قشر باید به نحو مقتضی فراهم شود.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به اینکه متولی اصلی بیمه تکمیلی مستمری‌بگیران و بازنشستگان تأمین اجتماعی کانون‌های بازنشستگی هستند.

گودرزی افزود: شعب تأمین اجتماعی مکلف هستند همکاری لازم را در ابلاغ و اعلام حذف و اضافه‌های ناشی از ازدواج، اشتغال و فوت ذینفعان به کانون‌های بازنشستگان داشته باشند.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=22405

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.