آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
4

۴۹۵ میلیارد تومان ماهانه برای تعهدات بلندمدت تامین اجتماعی لرستان هزینه شد

  • کد خبر : 22251
  • ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴
۴۹۵ میلیارد تومان ماهانه برای تعهدات بلندمدت تامین اجتماعی لرستان هزینه شد

مدیرکل تامین اجتماعی لرستان گفت: ۷۷۴ هزار و ۶۰۲ نفر از جمعیت استان تحت پوشش خدمت این بیمه هستند و پارسال ماهانه به طور متوسط ۴۹۵ میلیارد تومان صرف تعهدات بلندمدت شده است. به گزارش طلوع افلاک،  منوچهر گودرزی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در حال حاضر ۱۱ شعبه اصلی و هفت […]

مدیرکل تامین اجتماعی لرستان گفت: ۷۷۴ هزار و ۶۰۲ نفر از جمعیت استان تحت پوشش خدمت این بیمه هستند و پارسال ماهانه به طور متوسط ۴۹۵ میلیارد تومان صرف تعهدات بلندمدت شده است.

به گزارش طلوع افلاک،  منوچهر گودرزی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در حال حاضر ۱۱ شعبه اصلی و هفت کارگزاری و دفاتر پیشخوان در خرم آباد، بروجرد، دورود و الیگودرز و کوهدشت تحت نظارت سازمان تامین اجتماعی لرستان فعالیت دارند.

وی اظهار داشت: ۸۳ هزار و ۵۰۵ مستمری بگیر بازنشسته، ازکار افتاده و بازمانده تحت پوشش تامین اجتماعی این استان هستند که بصورت ماهانه حقوق دریافت می کنند و بیمه شدگان اصلی نیز ۲۳۵ هزار و ۸۸۳ نفر هستند که نسبت به سال ۱۴۰۰ افزایش حدود ۶ هزار نفری داشته اند

وی ادامه داد: مقرری بگیران بیمه بیکاری تامین اجتماعی لرستان یک هزار و ۹۵۱ نفر و عائله مستمری بگیران و بیمه شدگان اصلی، ۷۷۴ هزار و ۶۰۲ نفر از جمعیت استان هستند.

گودرزی با بیان اینکه لرستان بیشترین آمار کارگران صنعت ساختمان کشور را دارد عنوان کرد: اکنون ۲۱ هزار و ۳۲۸ نفر کارگر ساختمانی تحت پوشش تامین اجتماعی استان است همچنین ۲ هزار و ۶۴۹ قالیباف،۲ هزار و ۱۹۷ نفر کارفرمای صنفی، ۷۸ زنبوردار، ۲۰۱ باربر، ۶۵۴ خادم مسجد و ۲۴ هزار و ۱۹۸ راننده تحت پوشش تامین اجتماعی استان هستند و از خدمات این سازمان بهره مند می شوند.

مدیرکل تامین اجتماعی لرستان با بیان اینکه هزینه های سال گذشته با افزایش مستمری بگیران نسبت به سال ۱۴۰۰ افزایش چشمگیری داشت اظهار داشت: میانگین مصرف تامین اجتماعی استان در سال گذشته با افزایش قابل توجهی مواجه شده است.

گودرزی افزود: سال ۱۴۰۱ بطور متوسط ماهانه ۴۹۵ میلیارد تومان صرف تعهدات بلند مدت استان و در حوزه تعهدات کوتاه مدت بصورت متوسط ماهانه ۱۳ میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی بیان کرد: کارفرمایان در تامین منابع بیمه سازمان نقش اساسی دارند و ۱۹ هزار و ۱۶۴ واحد کارگاهی در استان وجود دارد که بیمه کارگران را به سازمان پرداخت می کنند.

وی ادامه داد: از دستاوردهای مهم این سازمان طی سال گذشته طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی، توسعه خدمات غیر حضوری و طرح ۳۰۷۰ تامین اجتماعی است که با تداوم آن تا کنون بیش از ۴۰ نوع خدمات غیرحضوری شده است و جامعه هدف می توانند از خدمات مورد نظر بهره مند شوند

گودرزی با اشاره به اینکه در طرح بیمه فراگیر خانواده سه قشر دانشجویان، زنان خانه دار و دختران تحت پوشش قرار گرفتند ادامه داد: این افراد با پرداخت مبلغ کمتری نسبت به بیمه شدگان اختیاری اجباری می توانند تحت پوشش مزایای بیمه ای و درمانی این سازمان قرار گیرند

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=22251

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.