آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
5

🔵 خانه مطبوعات لرستان وجاهت قانونی ندارد

  • کد خبر : 2217
  • ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰
🔵 خانه مطبوعات لرستان وجاهت قانونی ندارد

🔰بازرسین خانه مطبوعات و خبرگزاری های استان لرستان با حضور در دفتر هفته نامه آوای لرستان از غیرقانونی بودن فعالیت های خانه مطبوعات خبر دادند.

🔻آنها تاکید کردند: خانه مطبوعات و خبرگزاری های استان تا امروز ثبت نهایی نشده و این خانه از وجاهت قانونی برخوردار نیست لذا هرگونه همکاری و تعامل با آن تا اطلاع ثانوی تخلف و قابل پیگیری است.

🔻بازرسین با بیان اینکه پس از پیگیری متوجه شدند اقدامات نهایی برای ثبت خانه صورت نگرفته و تاکنون ثبت نهایی نشده است خاطرنشان کردند: اِستور‌ی های خانه مطبوعات در پیج اینستاگرامی مبنی بر ثبت خانه در روزنامه رسمی فقط مراحل اولیه را طی کرده اما ثبت نهایی نگردیده است.

🔻 آنها گفتند: بر مبنای اساسنامه اگر تا ۲۰ روز بعد از اولین صورت جلسه انتخاب اعضای هیات مدیره، خانه مطبوعات ثبت نگردد، خانه و عملا هیات مدیره منحل شده تلقی می گردد.

🔻بازرسین در ادامه به برخی برداشت ها از حساب خانه مطبوعات اشاره کرده و اظهار داشتند: مبلغ ۳۰۰میلیون ریال از حساب خانه مطبوعات برداشت شده، لکن معلوم نیست این پول در کجا و با چه هدفی هزینه شده است؟

🔻حسینی و عالیخانی با اشاره به اینکه هیات مدیره همکاری و تعاملی با بازرسین ندارند تاکید کردند: علی رغم پیگیری و مکاتبه متاسفانه هیات مدیره هیچ گونه سند مالی و صورت جلسه جلسات را در اختیار آنها نمی گذارند!

🔻آنها چرایی عدم ارائه صورتجلسات توسط هیات مدیره به بازرسین را حذف برخی از اعضاء و ورود افراد قَدَر علی البدل دانستند و متذکر شدند: هرگونه صورت جلسه معارفه، حذف و یا اضافه کردن عضو جدید به خانه از وجاهت قانونی برخوردار نیست چرا که نماینده ارشاد و بازرسین تا اطلاع ثانوی در جلسات خانه حضور نخواهند داشت.

🔻 حسینی و عالیخانی در پایان از آقایان فتایی مدیرکل محترم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، جمشیدی رئیس محترم حراست و کاظمی مسئول محترم واحد مطبوعات و خبرگزاری های اداره کل ارشاد استان که پیگیر موضوع خانه مطبوعات متخلف هستند تا هرچه سریعتر مجمع عمومی فوق العاده و به دنبال آن انتخابات جدید برگزار شود قدردانی کردند.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=2217

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.