آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
0
لیگ دسته اول ایران:

اشتغال زایی به سبک کمالوند/ فراز پر از تهی

  • کد خبر : 22118
  • ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۴:۵۶
اشتغال زایی به سبک کمالوند/ فراز پر از تهی
امروز فردای دیروز است، پروسه های زود گذر وتکراری دست روی هم گذاشتندتا با اصرار به تصمیمات غلط یک شهر و استان بازیچه و نماد وهویت استان قربانی دروغ ها و وعده های یک سرمربی نا لایق شود.

امروز فردای دیروز است، پروسه های زود گذر وتکراری دست روی هم گذاشتندتا با اصرار به تصمیمات غلط یک شهر و استان بازیچه و نماد وهویت استان قربانی دروغ ها و وعده های یک سرمربی نا لایق شود.

حرکت لاک پشتی و یک قدم به جلو و دو قدم به عقب جناب ف- کاف معروف خود دلیلی بر اثبات گفته های ما است واین که ایشان چطور با بلوف های خود یک استان بیکار را مشغول به کار کرد که جای تقدیر دارد.

نکته ای که در خیبر فراز خان کمالوند مشهود بود پنبه های طلا در بند ودر انتظار معجزه موش ها ماندیم ودر آخر هم جز توهمات کمالوند به نتیجه ای نرسیدیم.

پنبه وزن

در مورد جناب کمالوند گفتنی بسیار است ، اما آخرین موفقیت وی به یازده سال پیش و آن هم با زد و بند می رسد، ایشان در فصل گذشته به بهانه نبستن تیم هشت هفته قبل از پایان عملا لیگ را برای خیبر مختومه وبه امسال موکول کرد و ما هم غافل از این که بزرگ بی خاصیت همان کوچک متورم است.

بیشترین چیزی که کمالوند دراین فصل نداشت اندکی ((همت وتلاش)) بود که از آن هم دریغ کرد وگرنه به گفته همه کارشناسان و هواداران مالک محترم خیبر از هیچ تلاشی برای کوتاهی نکرد و تمام عیار از وی حمایت کرد.

جناب کمالوند ؛ وظیفه ما نشان دادن راه بود که به کرات اشاره کردیم شما به بیراهه می روید و این که هر کس دیگر نیز قرار بود دراین منصب قرار بگیرد می توانست همین (( آب باریکه)) را ادامه دهد، اما شما به جای توجه به توصیه ها درابتدا به بهانه عدم تمرکز درابتدا خبرنگاران را ازورزشگاه دور نمودید سپس با بهانه های واهی هواداران را دلسرد، درآخر هم با خارج نمودن تیم از استان به بهانه زمین عدم نتیجه گیری را به زمین وزمان نسبت دادید اما دریغ از نگاهی کوتاه به عملکرد فنی خودتان!

شما که ادعای برادری با جناب عبدی را کردید ودر مصاحبه های پی درپی خود صحبت از صعود مقتدرانه پنج هفته قبل از پایان مسابقات را داشتید نه برادری کردید و نه به حرف خود عمل کردید چون که آرد نان هایی که به نرخ روز خورده می شود ناخالص است ، شما به مالک تیم و یک استان خیانت کردید و در طول این مدت همه را با رفتارها وعملکرد خود خون به جگر کردید.

خواهشا بهانه این که تیم سه یا چهار سال است لیگ یکی است را نیاورید چون تیمی مثل شمس آذر مصداق بارز بهانه شما است واین که اصالت وقدمت خیبر خوداین بهانه های شما را بی اثر می کند

فقط سوالی که باقی می ماند این است که ، مالک خیبر چه چیزی برای شما کم گذاشت؟ امکانات، هزینه، خرید بازیکن ، حمایت تمام قد از شما دیگر چه می خواستید که فراهم نشد؟ به کسی که شما نمی پرستید اگر هر کس دیگری جای شما بود با این امکانات و حمایت الان در فکر بستن تیم در لیگ برتر بود.

آیا می دانید به لطف دکتر عبدی بسیاری از مربیان طراز اول ایران آرزوی مربیگری و حضور در لرستان را داشتند اما شما با زبان چرب خود وتوهمات خود دوستی (( خاله خرسه)) را در حق مالک خیبر روا داشتید.

در پایان باید از زخمات دکتر عبدی تشکر کرد که همه جور حامی تیم بودند و قدردان ایشان بود که از هیچ تلاشی کوتاهی نکرد اما افسوس که شما نا برادری کردید مردم و هوداران واقعی خیبر بدون شک قدردان دکتر عبدی وتلاش های وی خواهند بود اما هیچوقت این خیانت شما را هم از خاطر نخواهند برد ، هر چند هنوز روی کاغذ اندک شانسی خواهید داشت اما واقعیت این است این معجزه رخ نخواهد داد دادچون فوتبال را روی کاغذ بازی نمی کنند ……..فرشید گله داری

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=22118

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.