آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024
1
مدیر عامل شرکت مخابرات :

پایداری شبکه ارتباطی مخابرات منطقه لرستان و شبکه ارتباطات سیار همراه اول در پی بارندگی‌های اخیر

  • کد خبر : 22070
  • ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۲
پایداری شبکه ارتباطی مخابرات منطقه لرستان و شبکه ارتباطات سیار همراه اول  در پی بارندگی‌های اخیر
مدیر مخابرات منطقه لرستان از رفع قطعی‌ها و پایداری وضعیت شبکه ارتباطی مخابرات منطقه لرستان در پی بارندگی‌های شدید اخیر خبر داد.

مدیر مخابرات منطقه لرستان از رفع قطعی‌ها و پایداری وضعیت شبکه ارتباطی مخابرات منطقه لرستان در پی بارندگی‌های شدید اخیر خبر داد.

دکتر شمسی فر در گفتگو با روابط عمومی با اعلام این خبر گفت در چند روز گذشته با توجه به پیش بینی بارندگی‌ها و سیل در استان، تمهیدات لازم در مدیریت ستاد بحران مخابرات استان اندیشیده شد و تیم‌های فنی، پشتیبانی و نگهداری مخابرات منطقه لرستان در آماده باش کامل قرار دارند و نتیجه این اقدامات رفع سریع قطعی‌ها، پوشش حداکثری و پایداری شبکه ارتباطی در زمان  بارندگی‌های شدید بویژه در نقاطی از استان که درگیر بحران و سیلاب هستند.

مدیر مخابرات منطقه لرستان عنوان کرد: قطعی‌هایی در شبکه ارتباطی برخی از شهرستانها، روستاها و مسیرهای جاده‌ای در سطح استان داشتیم که عمدتاً جزئی بود که با تمهیدات قبلی اعم از موتور برق سیار و مسیرهای پروتکشن فیبر نوری و رادیویی و با تلاش های تیم های فنی مستقر در هاب سایتها و ایستگاه های کوهستانی مرتفع گردیدند و در حال حاضر وضعیت شبکه ارتباطی استان پایدار است .

مدیر مخابرات منطقه لرستان در پایان با بیان اینکه وضعیت شبکه و سایت‌های ارتباطی استان به صورت لحظه‌ای مانیتور و رصد می‌شود، از آماده باش کامل تیم‌های پشتیبانی ارتباطی و مدیریت بحران در این بخش تا پایان فعالیت این سامانه بارشی در استان خبر داد.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=22070

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.