آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
7

🔻نظر نمایندگان استان لرستان پیرامون فتنه و یوم الله ۹ دی

  • کد خبر : 2206
  • ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
🔻نظر نمایندگان استان لرستان  پیرامون فتنه و یوم الله ۹ دی

🔰به گزارش طلوع افلاک نمایندگان استان لرستان درمورد فتنه ۹دی نظر دادند.

🔹مرتضی محمودوند: يوم الله ۹ دي ياد آور حضور حماسي و عاشورايي ملت هميشه در صحنه ايران براي دفاع از آرمان هاي انقلاب اسلامي و تماميت ارضي كشور و به مثابه نقطه عطفي در تاريخ سترگ اين سرزمين است.
🔹مهرداد ویسکرمی: بصیرت و تدبیر رهبری و مردم مومن ایران بود که تمام قد در برابر فتنه گران ایستادند. از دستاوردهای حماسه ۹ دی، رسوا شدن برخی از فتنه گران بود که پشت نام امام و انقلاب، هوای نفس خود را پیش می بردند .
🔹عباس گودرزی: مردم ولایتمدار ایران اسلامی در۹ دی با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب، توطئه فتنه‌گران و ایادی خارجی را خنثی و وحدت و همدلی خود را در دفاع از ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی در تاریخ ثبت کردند.
🔹محمد خدابخشی:مردم ایران صرف نظر از سلایق سیاسی متحد و یکپارچه به دخالت های خارجی نه گفتند؛ این حضور لبیک به فرمان مقام معظم رهبری بود؛ حضور مردم در حماسه ۹ دی، نه بزرگی به دخالت های خارجی بود.
🔹سید حمیدرضا کاظمی: مردم ولایتمدار ایران اسلامی در۹ دی با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب، توطئه فتنه‌گران و ایادی خارجی را خنثی و وحدت و همدلی خود را در دفاع از ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی در تاریخ ثبت کردند.
🔹محمدرضا مبلغی: در شکل گیری فتنه ۸۸ رژیم صهیونیستی نقش پر رنگی داشت و توطئه ای عمیق بود؛ سران فتنه به دنبال گمراهی مردم بودند، فتنه ۸۸ جلوه ای از توطئه دشمن بود که با درایت رهبر معظم انقلاب خنثی شد
🔹یحیی ابراهیمی: عوامل مختلفی دخیل بودند که مملکت آسیب ببیند و اگر بصیرت رهبری نبود مملکت در لبه پرتگاه بود.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=2206

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.