آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
1

کمک مومنانه خیر بخش خصوصی لرستانی به کارگران خدماتی وپاکبانان ۱۱ شهرداری

  • کد خبر : 22031
  • ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱
کمک مومنانه خیر بخش خصوصی لرستانی به کارگران خدماتی وپاکبانان ۱۱ شهرداری

نیکوکار لرستانی از نوروز امسال تا ماه رمضان با اهدا کارتهای هدیه از کارگران خدماتی ۱۱ شهرداری در استان لرستان تجلیل کرد. به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی طلوع افلاک ، عزیز علی نعمتی رییس هیئت امنای مسجد دولتشاهی با اعلام این خبر گفت :  در ادامه کمک‌های خدا پسندانه دکتر علی دولتشاهی به قشر زحمتکش […]

نیکوکار لرستانی از نوروز امسال تا ماه رمضان با اهدا کارتهای هدیه از کارگران خدماتی ۱۱ شهرداری در استان لرستان تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی طلوع افلاک ، عزیز علی نعمتی رییس هیئت امنای مسجد دولتشاهی با اعلام این خبر گفت :  در ادامه کمک‌های خدا پسندانه دکتر علی دولتشاهی به قشر زحمتکش شهرداری‌های استان بدنبال کمک سال قبل به شهرداری خرم اباد، کمک به شهرداری های سایر شهرهای استان در دستور کار قرار گرفت .

وی افزود: با نظر مساعد و دستور مستقیم حاج علی دولتشاهی در نوروز۱۴۰۲ پرداخت ریالی در قالب کارت هدیه به دیگر شهرداری استان در دستور کار قرار گرفت و تا به امروز کارگران خدماتی ۱۱ شهرداری استان کارت هدیه دریافت کردند .

رییس هیئت امنای مسجد دولتشاهی ادامه داد : هدایای نیروهای خدماتی شهرداری‌ شهرهای الشتر ، فیروز اباد ،نوراباد ،زاغه،.چغلوندی و دوره چگنی در نوروز امسال در قالب کارت پرداخت هدیه ۶ میلیون ریالی پرداخت گردید .

عزیزعلی نعمتی با بیان اینکه طی روزهای گذشته نیز کارگران ۵ شهرداری دیگر از کارت‌های هدیه ۱۰ میلیون ریالی حاج علی دولتشاهی بهره مند شدند اظهار داشت : در این مرحله نیز کارت‌های هدیه به کارگران خدماتی شهرداری های کوهدشت ، رومشکان ، پلدختر ، معمولان و سپیددشت به ازای هر نفر یک میلیون تومان پرداخت گردید .

وی در خصوص چگونگی شناسایی جامعه هدف این اقدام خیرخواهانه به خبرنگار طلوع افلاک گفت : این اقدام در راستای کمک و جبران زحمات دلسوزانه کارگران خدماتی شهرداری ها صورت گرفته و از ماهها قبل کار شناسایی افراد آغاز شده و پس از شناسایی افراد پرداخت هدایا صورت گرفت .

لازم به ذکر است حاج علی دولتشاهی از فعالین اقتصادی کشور است که بدون وابستگی حزبی و سیاسی و بدون وابستگی به طوایف و قبایل با روحیه نوع دوستی و انسان دوستانه مضاعفی که دارد همواره در ایجاد اشتغال و کمک به جوانان و نیازمندان در اعیاد مختلف نقش بسیار موثر اجتماعی خود را در جامعه ایفا نموده است که اقدامات وی بی سابقه و کم نظیر در سطح کشور است لذا قدر این چنین چهره‌ای کوثر را باید دانست .

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=22031

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.