آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ 14 ذو القعدة 1445 Tuesday, 21 May , 2024
1

مدیرعامل بانک رفاه کارگران خبرداد:تحول جدی بانک رفاه در ارائه خدمات مطلوب بانکی با افزایش سرمایه

  • کد خبر : 21886
  • ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
مدیرعامل بانک رفاه کارگران خبرداد:تحول جدی بانک رفاه در ارائه خدمات مطلوب بانکی با افزایش سرمایه

مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: با تغییر و تحولات مثبتی که به وجود آمده است، در سال جدید، بازاریابی در صدر برنامه های بانک قرار دارد. به گزارش صدای منتقد به نقل از اداره روابط عمومی بانک رفاه ، دکتر للـه گانی در وبینار نوروزی که با حضور اعضای هیئت مدیره، معاونان، مدیران امور، روسای […]

مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: با تغییر و تحولات مثبتی که به وجود آمده است، در سال جدید، بازاریابی در صدر برنامه های بانک قرار دارد.
به گزارش صدای منتقد به نقل از اداره روابط عمومی بانک رفاه ، دکتر للـه گانی در وبینار نوروزی که با حضور اعضای هیئت مدیره، معاونان، مدیران امور، روسای اداره های ستادی و مشاوران مدیرعامل به صورت حضوری و مدیران شعب استان ها به صورت مجازی و به منظور تبیین برنامه های بانک در سال جدید در مجتمع آموزشی – رفاهی ولنجک برگزار شد، با بیان این مطلب گفت: در مجمع عمومی به صورت فوق العاده که در آخرین روزهای سال گذشته برگزار شد، با همراهی و مساعدت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیران عالی سازمان تأمین اجتماعی، سرمایه بانک با افزایش بی نظیری به عدد ۶۶۰ هزار میلیارد ریال رسید که این اتفاق فرخنده، تغییرات مهم و اساسی را در برنامه های بانک برای سال جدید و سال های آتی به وجود آورد.
مدیرعامل افزود: با توجه به این اتفاق، محور اصلی برنامه های بانک در سال جدید، بازاریابی است. به همین منظور تغییراتی در ساختار بانک ایجاد شده است تا برنامه اصلی بانک تحقق پیدا کند.
دکتر للـه گانی ادامه داد: افزایش سرمایه، محدودیت های قانونی برای گسترش فعالیت های بانک را برطرف کرده است و باید از طریق گفت و گو و تعامل با مشتریان اعتباری بتوانیم خدمات مناسبی به آن ها عرضه و با جذب منابع، مشکلات نقدینگی بانک را برطرف کنیم.
مدیرعامل تصریح کرد: برنامه شناسایی ۵۰۰ شرکت بزرگ اقتصادی کشور از جمله مهم ترین برنامه ها در حوزه بازاریابی است. از طریق تعامل با مدیران این شرکت ها و عرضه ابزارها و خدماتی نظیر اوراق گواهی سپرده خاص، اسناد اعتباری، خدمات ارزی و … می توانیم آن ها را جذب و به رفع مشکلات اقدام کنیم.
دکتر للـه گانی تأکید کرد: وضعیت فضای اقتصادی و حضور رقبا، شرایطی را به وجود آورده است که باید بازاریابی میدانی را در اولویت برنامه ها قرار دهیم. منتظر مشتری نباشیم و به سراغ مشتریان برویم. در این عرصه، همه¬ی ارکان بانک از مدیرعامل و هیئت مدیره تا همکاران شعبه مسئول هستند و هر کسی به تناسب مسئولیت خود باید پاسخ گو باشد.
مدیرعامل در ادامه به شعار سال اشاره کرد و گفت: بانک مرکزی برای مهار تورم، سیاست ها و برنامه های انقباضی را در دستور کار قرار داده است و ما هم وظیفه داریم نقدینگی را مدیریت کنیم و با جذب مشتریان اعتباری و تجهیز منابع، اضافه برداشت از بانک مرکزی را کاهش دهیم و در این مسیر حرکت کنیم.
مدیرعامل در ادامه، گسترش خدمات الکترونیک را مهم ارزیابی کرد و گفت: در سال گذشته دستاوردهای خوبی در حوزه فناوری اطلاعات کسب شد. در سال جدید نیز باید با رفع نواقص و کاستی ها، بتوانیم موفقیت های بیشتری به دست بیاوریم.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=21886

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.