آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
4
ماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد:

لزوم سرمايه گذاري مسئولان اقتصادي و فرهنگي در لرستان/حماسه ۹ دی برای همیشه به عنوان حماسه‌ای ماندگار در تاریخ ثبت شد

  • کد خبر : 2170
  • ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۹
لزوم سرمايه گذاري مسئولان اقتصادي و فرهنگي  در لرستان/حماسه ۹ دی برای همیشه به عنوان حماسه‌ای ماندگار در تاریخ ثبت شد

به گزارش پايگاه خبري تحليلي طلوع افلاك ،حجت الاسلام سید احمد شاهرخی امروز شنبه در سخنانی با اشاره به آیه ۳۰ سوره فصلت، اظهار داشت: «آن کسانی که گفتند پروردگار ما خدای یکتا است، شعار توحید سر دادند و بر این شعار استقامت ورزیدند و پا برجا ایستادند و عمل کردند، ملائکه و فرشتگان بر اینان […]

به گزارش پايگاه خبري تحليلي طلوع افلاك ،حجت الاسلام سید احمد شاهرخی امروز شنبه در سخنانی با اشاره به آیه ۳۰ سوره فصلت، اظهار داشت: «آن کسانی که گفتند پروردگار ما خدای یکتا است، شعار توحید سر دادند و بر این شعار استقامت ورزیدند و پا برجا ایستادند و عمل کردند، ملائکه و فرشتگان بر اینان نازل می‌شوند و می‌گویند که از آینده نترسید و نسبت به گذشته محزون نباشید و بشارت می‌دهند به بهشتی که وعده داده شده است».

استقامت در مسیر حق ارزشمند است

وی با بیان اینکه آنچه سبب می‌شود ایمان رشد پیدا کند و انسان نتیجه و ثمره ایمان را ببیند، مقاومت و ایستادگی بر ایمان و شعار توحید است؛ تصریح کرد: استقامت در کنار ایمان ارزش دارد وگرنه کفار هم در مسیر باطلی که دارند استقامت می‌ورزند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه استقامت در مسیر حق ارزشمند است، استقامتی که در مسیر ارزش‌های الهی و اخلاقی و انسانی باشد دارای ارزش است، افزود: این مقاومت بایستی ادامه دار باشد، اینکه انسان ایمان بیاورد و مدتی هم بر ایمان خودش بایستد اما به زودی در اثر فشارها و سختی‌ها صحنه را خالی کند، باعث آن الهام‌های معنوی ملائکه نمی‌شود.

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به اینکه از آیه ۳۰ سوره فصلت چنین برداشت می‌شود که فرشتگان بر غیر پیامبران نیز نازل می‌شوند، گفت: نکته دیگر این آیه آن است که مقاومت در راه خدا آن ترس و دلهره را از انسان دور می‌کند، پس حزن و اندوه و دلهره با بشارتی که ملائکه بر انسان‌های مقاوم می‌دهند برطرف می‌شود.

وی افزود: هدیه‌ای که فرشتگان برای چنین مومنانی ارائه می‌دهند، بهشتی است که وعده داده شده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد خاطرنشان کرد: امید است همه ما بر شعارهایی که می‌دهیم پایدار بایستیم و از ثمره این ایمان و استقامت و نزول فرشتگان بهره مند شویم.

حماسه ۹ دی برای همیشه به عنوان حماسه‌ای ماندگار در تاریخ ثبت شد

حجت الاسلام شاهرخی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز حماسه ۹ دی اظهار داشت: حماسه ۹ دی نشان داد که مردم فارغ از دسته بندی ها و جناح بندی ها در پایبندی به اسلام، انقلاب و ولایت فقیه محکم و پایدار هستند.

وی با تاکید بر اینکه حماسه ۹ دی روز تشییع جنازه تمام کسانی بود که برای مقابله با نظام اسلامی و اهداف اسلامی تجمیع شده بودند، روز تشییع جنازه کسانی بود که در تقابل با عمود خیمه یعنی ولایت فقیه بودند، افزود: در آن روز میلیون‌ها نفر از مردم در استان‌های مختلف کشور، به خیابان‌ها آمدند و ابراز انزجار کردند نسبت به کسانی که علیه مقدسات شعار می‌دهند و توطئه می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد یادآور شد: حضور چشمگیر مردم با بصیرت و هوشیار به جهانیان نشان داد که این حضور برای همیشه به عنوان حماسه‌ای ماندگار در تاریخ ثبت می‌شود.

لزوم روشنگری همه ابعاد قانون شکنی سران فتنه

حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه لازم است با روشنگری همه ابعاد قانون شکنی سران فتنه که روزی خود در مسند قانون گذاری و مجری قانون بودند، تبیین و تحلیل شود، تصریح کرد: حماسه‌ای که در ۹ دی رقم خورد همچون سپری پولادین بود که از آرمان‌های انقلاب دفاع کرد و در تقابل با قانون شکنان و قانون گریزان محکم ایستاد.

وی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری با روشنگری و هدایت خود نسل جدید را با شیوه‌های جدید توطئه علیه انقلاب اسلامی آشنا کرد و راه‌های دفاع از انقلاب را یاد داد، افزود: حماسه ۹ دی در چندین بعد قابل بررسی است، نخست سران فتنه و حلقه‌های مباشر و نزدیک به آنها که رفتار خارج از چارچوب قانون داشتند، دوم بازنگری و تعمق در حضور میلیونی مردم در دفاع از انقلاب اسلامی و عمود خیمه انقلاب است، سوم نقش رهبر انقلاب که با صبر و هدایت و روشنگری عمل کردند.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد خاطرنشان کرد: همچنین نقشی که مثلث شوم غربی، عربی و عبری به صورت مستقیم و غیرمستقیم در فتنه ایفا کردند باید تحلیل و تبیین شود.

شهید سلیمانی توطئه‌های وسیع مثلث شوم غربی، عربی و عبری را به شکست کشاند

حجت الاسلام شاهرخی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ۱۳ دی سالگرد شهادت فرمانده سلحشور سپاه اسلام و فرمانده سپاه قدس حاج قاسم سلیمانی و برادر ابو مهدی مهندس که در یک اقدام تروریستی توسط آمریکای جنایتکار به درجه رفیع شهادت نائل شدند، گفت: این فرمانده دلاور و خستگی ناپذیر در مقابله با گروه‌های تروریستی و تکفیری و متجاوزی که دست نشانده آمریکا و اسرائیل بودند، در دفاع از کیان اسلام نقش بی بدیلی ایفا کرد.

وی ادامه داد: این شهید والا مقام رزمندگان دلداده و علاقمند را در سوریه و لبنان و افغانستان و عراق و… دور هم جمع کرد و مقاومت اسلامی را شکل داد و توانست توطئه‌های وسیع و گسترده مثلث شوم غربی، عربی و عبری را به شکست مفتضحانه بکشاند.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه مردم عزیز و همیشه در صحنه ایران اسلامی و مردم متدین و انقلابی در لرستان در پاسداشت سالگرد این سرباز فداکار اسلام و ایران با رعایت مقرراتی که از سوی ستاد کرونا اعلام می‌شود، وظیفه دینی خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند، افزود: باید با اهداف این فرمانده دلاور و خستگی ناپذیر عهد ببندیم که در دفاع از فضیلت‌ها مسیر را ادامه دهیم.

موشک باران مقر مزدوران آمریکایی فقط یک هشدار بود

حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه موشک باران مقر مزدوران آمریکایی در پادگان عین الاسد فقط یک هشداری بود که دستور دهندگان و عاملان این جنایت باید منتظر انتقامی سخت و پشیمان کننده باشند، تصریح کرد: البته در هشتم دی ماه هم شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) را در پیش داریم که فاطمیه اول است و جا دارد مردم رعایت شئونات لازم را در این روز و روزهای پس از آن داشته باشند.

وی یادآور شد: به تدریج وارد دهه بصیرت می‌شویم که از ۹ دی تا ۱۹ دی است، با رعایت اصول و مقرراتی ستاد ملی کرونا اعلام می‌کند مسئولان فرهنگی برنامه‌هایی در پیش دارند.

مقامات اقتصادی و فرهنگی آماده کمک به لرستان هستند

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد همچنین با اشاره به اینکه ما سفری داشتیم و ۶ ملاقات با مقامات اقتصادی و فرهنگی انجام گرفت، به حضور یکی از مراجع تقلید هم رسیدیم، اظهار داشت: مقامات اقتصادی و فرهنگی آماده کمک به لرستان هستند و حاضرند صدها میلیارد تومان در لرستان سرمایه گذاری کنند، دعوت شد و قبول کردند در آینده نزدیک به لرستان بیایند و راجع به جزئیات سرمایه گذاری وارد مذاکره شوند.

بایستی در درون استان با جدیت بیشتری امور را دنبال کنیم‌

حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه بایستی در درون استان با جدیت بیشتری امور را دنبال کنیم و زمینه‌های اجرا را فراهم کنیم، تصریح کرد: با فراهم شدن زمینه‌ها می‌توانیم ارتقای فرهنگی و رشد و توسعه اقتصادی را در استان رقم بزنیم.

وی خاطرنشان کرد: به مردم قول می‌دهم در پیگیری امور تا آخرین مرحله که اجرایی شدن است، فعالیت کنم و دمی نیاسایم، من وظیفه خود می دانم پیگیری‌ها را انجام دهم و از این پیگیری‌ها هیچگاه خستگی و یاس به خود راه نمی‌دهم؛ مردم و جوانان هم به این امید که آینده بهتری برای استان رقم بخورد مجاهدت و تلاش کنند.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=2170

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.