آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
9
شکایت حقوقی حسین بهاروند از برنامه ویدیو چک و عبدالله روا؟

هم صدای برنامه ویدیو چک عبدالله روا با رسانه های معاند در تخریب سرپرست لرستانی فدراسیون فوتبال

  • کد خبر : 2146
  • ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۴
هم صدای برنامه ویدیو چک عبدالله روا با رسانه های معاند در تخریب سرپرست لرستانی فدراسیون فوتبال

پايگاه خبري و تحليلي طلوع افلاك ،رسانه ها وقتی که با باندهای قدرت و ثروت در هم می امیزند نقش مهمی در بازنمایی و جغرافیای تصوری ایفاء می کنند. جغرافیای تصوری فقط محدود به غرب شناسی و شرق شناسی مد نظر ادوارد سعید نمی گردد. بلکه در کشوری مثل ایران هم دوگانه های به اسم […]

پايگاه خبري و تحليلي طلوع افلاك ،رسانه ها وقتی که با باندهای قدرت و ثروت در هم می امیزند نقش مهمی در بازنمایی و جغرافیای تصوری ایفاء می کنند. جغرافیای تصوری فقط محدود به غرب شناسی و شرق شناسی مد نظر ادوارد سعید نمی گردد. بلکه در کشوری مثل ایران هم دوگانه های به اسم مرکز و حاشیه، شمال و جنوب و یا مرکز و غرب و جنوب غرب کشور سر و کار داریم. در این دوگانه ها کسانی که به مراکز قدرت و ثروت وصل هستند و توانایی استفاده از  ابزارهای ارتباطی را در مقیاس وسیع دارا می باشند به راحتی در حال شکل گیری جغرافیای تصوری مد نظر خود هستند.

جغرافیای تصوری فقط مختص به یک بعد از جغرافیا و یا یک بعد از پدیده ها نیست بلکه تمام ابعاد وجود ادمی را در بر می گیرد. فوتبال به عنوان یک ورزش و حتی فراتر از ان به عنوان یک صنعت از این قاعده مستثنی نیست.    

انهایی که حیدر بهاروند را می شناسند چه نیک می دانند که ایشان بدون وابستگی به جغرافیای رانت و ثروت و فقط به واسطه صداقت، سادگی و دست پاکی و عملکرد خود توانسته است تمامی مراحل موفقیت خود را طی نماید.   

در این میان با توجه به نزدیک شدن به زمان انتخابات فدراسیون فوتبال برخی از کاندیداهای فدراسیون فوتبال و صاحبان ثروت و قدرت در فوتبال که این روزها با حضور حیدر بهاروند عملا دستشان از فسادهای میلیاردی قطع شده با تطمیع برخی خبرنگاران فاسد و قلم به مزد شبکه رانت و فساد اقتصادی بین برخی افراد و شبکه های مجازی هزینه میلیاردی می کنند که سرپرست پاک دست و کار بلد و فوتبالی فدراسیون  را تخریب کنندودر این میان اخیر برنامه ویدیو چک بااجرای عبدالله روا بی شرمی وقیحانه حسین بهاروند پسر سرپرست فدراسیون فوتبال را مورد حمله قرار داده و بدون مدرک و عدله کافی و با هم صدا شدن با با خبرنگاران مزدور، ضد انقلاب و معاند نظام عملا از تریبون بزرگترین رسانه ملی جهوری اسلامی عملا آب به آسیاب دشمن » می ریزد و با بی شرمی خاصی قرار داد حسین بهاروند با خیبر را چند صد میلیونی می نامند و یا ازلابی پدر برای فرزند سخن می گویند .

آقای روا آیا می دانید حسین بهاروند سال ۹۵کاپیتان دوم خیبر بود و در آن زمان ۵گل برای خیبر به ثمر رساند ودر این سال ها به گواه مربیان تیم های که در آن عضویت داشته تنها به واسطه فوتبال خود نه منصب پدر در آن تیم ها حضور داشته است ؟

مصاحبه  محمد مایلی کهن مربی که صراحت لهجه مشهور است و مهدی تاتار بخونید که بارها به این نکته اذعان داشتند که حسین بهاروند را به خاطر تکنیک بالای وی انتخاب کردیم و حتی یکبار هم پدرش برای وی به ما زنگ نزد؟

حیدر بهاورند از جمله افرادی هست که بدون هیچ وابستگی به باندهای قدرت و ثروت و ابزارهای ارتباطی توانسته است خود را از یک جغرافیای حاشیه به متن فوتبال برساند. در این مدت او توانسته است تا بدون حاشیه کارنامه قابل قبولی را از خود بر جای بگذارد. بدون شک حضور یک تیم ایرانی در لیگ قهرمانان اسیا تا حدودی زیادی به عملکرد قابل قبول لیگ برتر فوتبال در ایران دارد.  عدم وابستگی ایشان به جغرافیای مرکز رانت و ثروت باعث گردیده است تا کسانی که با رویکردهای ایشان به حاشیه رانده شده اند سعی در بازنمایی ایشان به نحو دلخواه خودشان دارند. در این بین برخی از  سلبریتی ها به عنوان ابزار رسانه ای به ایفای نقش می پردازند.

از سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی در عجبم که چرا مجری غیر فوتبالی و ….دنباله رو خبرنگاران فراری و ضد انقلاب لندن نشین مهدی رستم مور دجال می شوند و دقیقا مطلب کانال ضد انقلاب را در رسانه ملی نشر می دهند.

جامعه  ورزش  وفوتبال لرستان در حال امضا طومار برای عزل عبدالله روا و اقدام قضایی بر علیه وی هستند.

راستی آقای روا آیا می دانید بهاروند با پاکدستی و نه به برخی رانت خواری ها و مبارزه با فساد در فوتبال پای منفعت طلب ها را از فدراسیون قطع کرده ؟

راستی می دانید پرونده فساد های ۳۰و ۴۰میلیاردی شرکت های صوری در فوتبال و سازمان لیگ الان توسط سازمان بازرسی و قوه قضاییه در حال پی گیری است ؟

و از آقای علی عسگری ریاست محترم صداو سیمای جمهوری اسلامی درخواست داریم با اخراج این مجری و عذرخواهی از جامعه فوتبال لرستان جواب همراهی با ضد انقلاب را بدهند؟

در پایان عرض می کنیم که تخریب ایشان با هر دلیل و هدفی که باشد نمی تواند خللی در عزم ایشان و رویکرد ایشان در مقابله با جغرافیای رانت و فساد  برای طی کردن پله های موفقیت به وجود بیاورد  بلکه این تخریب ها و بازنمایی ها خود محرک تلاش بیشتر ایشان برای کسب بهترین عملکرد می باشد.

در این میان حسین بهاروند بازیکن تیم فوتبال خیبر خرم آباد که در برنامه ویدیو چک شبکه ورزش با اجرای عبدالله روا مورد نشر اکاذیب ،توهین ،افترا و ….شده قرار است در مرجع قضایی از این برنامه و این مجری شکایت کند .

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=2146

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.