آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ 27 ذو الحجة 1445 Wednesday, 3 July , 2024
1

مدیر درمان تأمین اجتماعی لرستان مطرح کرد: افتتاح ۵ پروژه در بیمارستان تأمین اجتماعی خرم‌آباد

  • کد خبر : 21357
  • ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱
مدیر درمان تأمین اجتماعی لرستان مطرح کرد: افتتاح ۵ پروژه در بیمارستان تأمین اجتماعی خرم‌آباد

 مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان گفت: پنج طرح عمرانی و تجهیزاتی بیمارستان خرم‌آباد با هزینه‌ بیش از ۵۲ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید. به گزارش طلوع افلاک، امین منظمی اعلام کرد: توسعه و ساخت بخش مراقبت‌های ویژه قلب بیمارستان خرم‌آباد از ۶ به ۱۲ تخت یکی از این پروژه‌ها بود که در قالب آن کل […]

 مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان گفت: پنج طرح عمرانی و تجهیزاتی بیمارستان خرم‌آباد با هزینه‌ بیش از ۵۲ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش طلوع افلاک، امین منظمی اعلام کرد: توسعه و ساخت بخش مراقبت‌های ویژه قلب بیمارستان خرم‌آباد از ۶ به ۱۲ تخت یکی از این پروژه‌ها بود که در قالب آن کل تخت‌های قدیمی حذف و تخت‌های با استاندارد روز جایگزین شد.

وی افزود: طرح توسعه بخش مراقبت‌های ویژه مغزی بیمارستان تامین اجتماعی خرم‌آباد از ۶ به ۱۸ تخت و بخش مراقبت‌های ویژه کودکان به هشت افتتاح و توسعه بخش بستری به ۲۶ تخت نیز اجرا شد.

وی بیان کرد: همچنین سایت اکسیژن مایع بیمارستان تامین اجتماعی خرم‌آباد در قالب یک مخزن ۲۰ تنی با ظرفیت سه هزار کپسول اکسیژن ۴۰ لیتری نیز ایجاد شده است.

منظمی با اشاره به اینکه کل اعتبارات هزینه شده برای ساخت و بهره‌برداری از پروژه‌های این نهاد ۵۲ میلیارد تومان است گفت: همچنین ۱۶۰ نفر نیروی انسانی با برگزاری آزمون استخدامی و اولویت بومی‌ گزینی، برای تکمیل کادر جذب شدند.

وی افزود: ۷۶۰ هزار نفر بیمه شده تامین اجتماعی استان لرستان هستند.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=21357

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.