آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024
1

قابل توجه مردم شریف و فرهیخته بروجرد ؟!؟

  • کد خبر : 20675
  • ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۱
اسفند ماه سال 1402 انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است. یکسال دیگر مردم بروجرد همچون سایر شهرها باید دو نفر نماینده مجلس خود را انتخاب کنند. سوال اساسی اینجاست که آیا مردم شریف و فرهیخته بروجرد از الان به فکر انتخاب بهترین افراد به عنوان نماینده شهرمان هستند یا خیر

قابل توجه مردم شریف و فرهیخته بروجرد ؟!؟

از : دکتر حسن خسروی. مدرس دانشگاه و تحلیلگر مسائل مدیریت دولتی ایران.

اسفند ماه سال ۱۴۰۲ انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است. یکسال دیگر مردم بروجرد همچون سایر شهرها باید دو نفر نماینده مجلس خود را انتخاب کنند. سوال اساسی اینجاست که آیا مردم شریف و فرهیخته بروجرد از الان به فکر انتخاب بهترین افراد به عنوان نماینده شهرمان هستند یا خیر؟!؟ قطعا ؛ بی تفاوتی و دلسردی و بیخیالی راه چاره نیست؛ چرا که نوع نگاه و نوع مشارکت و انتخاب من و شما دقیقا در پیشرفت یا پسرفت شهر ما تاثیر مستقیم دارد. ضرر و زیان اصلی را مردمی به شهر وارد می‌کنند که بدون در نظر گرفتن تخصص و شایستگی لازم و کافی به افراد قوم و قبیله و فامیل خود رأی می‌دهند و متعصبانه رأی می‌دهند؟!؟ ضرر و زیان اصلی را مردمی به شهر وارد می‌کنند که برای شام و ناهار و شارژ موبایل و… به فلانی و فلانی رأی می‌دهند. ضرر و زیان اصلی را مردمی به شهر وارد می‌کنند که منافع فردی را بر منافع جمعی ترجیح می‌دهند. ضرر و زیان اصلی را گروه ها و نهادها و تشکل‌هایی به شهر وارد می‌کنند که دوقطبی سازی کرده و مردم را به خودی و غیر خودی تقسیم می‌کنند و با این مرز بندی ناعادلانه و متعصبانه باعث می‌شوند افراد کارآمد و شایسته کشف و شناسایی نشده و در میان غبار جهل و تعصب دیده نشوند.

مردم شریف بروجرد !
ما یکسال وقت داریم بر اساس حقوق شهروندی تحقیق کنیم؛ بررسی کنیم؛ پرس و جو کنیم؛ مشورت کنیم؛ نظرسنجی نماییم و بهترین افراد را پیدا کرده؛ معرفی نموده و در نهایت به آنان رأی دهیم. خواهش میکنم بیایید یک بار دقیق و عمیق اوضاع و احوال و شرایط و عملکرد خودمان را مرور کنیم و ببینیم که این دو نماینده عزیز و محترم و زحمتکش شهر بروجرد چطور و چرا انتخاب شدند و چکار کردند و چه نقش مهمی در توسعه و پیشرفت شهر؛ استان و کشورمان تاکنون داشته اند؟!؟ هر شهروند بروجردی که به هر دلیلی به سرکار خانم دکتر فاطمه مقصودی و جناب آقای عباس گودرزی رأی داده ؛ امروز باید بیاید پای حساب و کتاب و مطالبه کند؛ سوال کند؛ بررسی کند که آیا واقعا با بینش و دانش و آگاهی و مطالعه لازم و کافی به این دو بزرگوار رأی داده اند یا نه مسائل دیگری مد نظرشان بوده است؟!؟
اگر مردم به خاطر قوم و قبیله و شام و ناهار و هدیه و تعصب و هیجان و دوستی یا دشمنی به هر عزیزی رأی داده اند پس بدنبال مقصر نگردید و کسی را شماتت و سرزنش نکنید. کاملا نتیجه رأی من و شما امروز معلوم و مشهود و ملموس است.
گفت : چون نیک نظر کرد پر خویش در آن دید. گفتا ز که نالیم ؛ از ماست که بر ماست. آنهایی که به اسم شورای ائتلاف و به اسم انقلابی و مردمی و… ساعتها و روزها جلسه هماهنگی و وحدت گذاشتند و بعد دست آخر دچار تشتت و تشنج و افتراق و اختلاف شدند امروز مقصر اصلی نتایج حاصله مبنی بر عقب ماندگی بروجرد هستند چرا که برآیند فکر و برنامه و نشست آنها منجر به تفاهم و اتحاد و منفعت و مصلحت عامه نشد و این مصداق نقض غرض است. دلالان و واسطه گران و کاسبان خدا نشناس و فرصت طلبی که موقع انتخابات سر و کله شان پیدا می‌شود و با انواع و اقسام شماره ها و اسامی جعلی و ناشناس در فضای مجازی و سایتها و کانالها و گروه های فیک و بی هویت پول زیاد می‌گیرند و به نفع یا ضرر کاندیدایی کار رسانه ای می‌کنند ؛ امروز در پیشگاه خدا و مردم ؛ مسئول خیانتها و سود جویی های خویش هستند که برای مال و مقام دنیا چه حق و ناحقهایی که نکردند؟!؟ شما را بخدا در تمام انتخابات ها خیلی خیلی خیلی مراقب اینها باشید.
جهت استحضار همشهریان بروجردی ام عرض میکنم که اگر دو نماینده یکدل و یکصدا و متحد و قدرتمند و متخصص نداشته باشیم باز هم اوضاع آشفته و بدتر از این خواهد شد برای فرمانداری ویژه بروجرد؟!؟
والامر الیکم.

حسن خسروی.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=20675

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.