آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024
1

کتاب ” مارادونا چه گوارای فوتبال ” اثر مهدی بیرانوند نویسنده و روزنامه نگار لرستانی منتشر و رونمایی شد

  • کد خبر : 20590
  • ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۹:۲۴
کتاب ” مارادونا چه گوارای فوتبال ” اثر مهدی بیرانوند نویسنده و روزنامه نگار لرستانی منتشر و رونمایی شد

در مراسمی در اداره فرهنگ وارشاد اسلامی بروجرد،کتاب ” مارادونا چه گوارای فوتبال ” اثر مهدی بیرانوند منتشر و رونمایی شد. به گزارش طلوع افلاک ، کتاب « مارادونا، چه گوارای فوتبال» نوشته مهدی بیرانوند در مرکز اسناد و شناسایی مفاخر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد رونمایی گردید. این کتاب علاوه بر زندگی ورزشی، […]

در مراسمی در اداره فرهنگ وارشاد اسلامی بروجرد،کتاب ” مارادونا چه گوارای فوتبال ” اثر مهدی بیرانوند منتشر و رونمایی شد.

به گزارش طلوع افلاک ، کتاب « مارادونا، چه گوارای فوتبال» نوشته مهدی بیرانوند در مرکز اسناد و شناسایی مفاخر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد رونمایی گردید.

این کتاب علاوه بر زندگی ورزشی، چهره سیاسی و مبارز مارادونا را خارج از مستطیل سبز نیز روایت می‌کند‌. ارتباط همیشگی مارادونا با رهبران سیاسی مشهور و ضد امپریالیسم جهان نشان از فعالیت سیاسی این بازیکن خارج از زمین فوتبال دارد.

دیگو مارادونا نابغه محبوب فوتبال در صدر بهترین ها بوده و هست. او توانست با فوتبال با تمام نژادها و زبان ها صحبت کند. او از موقعیت اجتماعی خود بارها برای کمک به فقرا در آرژانتین، شرق دور، خاورمیانه و آفریقا بهره برد و از سیاست های بی رحمانه کشور های غربی علیه جهان سوم انتقاد کرد.

نویسنده کتاب، مهدی بیرانوند متخلص به (روژمان) زاده بروجرد در استان لرستان است. وی دانش آموخته مهندسی نرم افزار و مدرس سواد رسانه ای است. مهدی بیرانوند تاکنون حدود ده عنوان کتاب در حوزه های ( ادبیات، پژوهش و رسانه ) تالیف و صاحب مقاله isc و برگزیده چندین جشنواره کشوری و بین المللی می باشد.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=20590

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.