آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024
1

فرمانده انتظامی لرستان: کشف سرقت کش‌روزنی شش میلیاردی طلاجات در خرم‌آباد

  • کد خبر : 20538
  • ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴
فرمانده انتظامی لرستان: کشف سرقت کش‌روزنی شش میلیاردی طلاجات در خرم‌آباد

فرمانده انتظامی لرستان از کشف یک فقره سرقت کش روزنی طلاجات به ارزش بیش از شش میلیارد ریال در شهرستان “خرم‌آباد” خبر داد.  به گزارش طلوع افلاک ،سردار”یحیی الهی”  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک فقره سرقت کیف دستی حاوی طلاجات در “خرم‌آباد” ماموران کلانتری ۱۲ […]

فرمانده انتظامی لرستان از کشف یک فقره سرقت کش روزنی طلاجات به ارزش بیش از شش میلیارد ریال در شهرستان “خرم‌آباد” خبر داد.

 به گزارش طلوع افلاک ،سردار”یحیی الهی”  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک فقره سرقت کیف دستی حاوی طلاجات در “خرم‌آباد” ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان بلافاصله در محل حاضر شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران در محل و انجام تحقیقات پلیسی مشخص شد، مالباخته به همراه همسرش جهت خرید به یک مغازه می‌روند که کیف دستی همسرش حاوی مقدار۱۷۰ گرم انواع طلاجات، تعدادی سکه طلا، ۲ دستگاه تلفن همراه آیفون و مدارک هویتی وی به ارزش بیش از شش میلیارد ریال به صورت ماهرانه‌ای و به روش کش روزنی سرقت شده است.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: پس از انجام اقدامات تخصصی توسط ماموران انتظامی، مشخص شد اموال مسروقه توسط یک خانم با همدستی دو فرزندش به سرقت رفته که پس از هماهنگی قضائی هر سه نفر دستگیر، اموال مسروقه کشف و به مالباخته تحویل شد.

الهی در پایان ضمن هشدار به سارقان که اعمال مجرمانه آنان از دید پلیس مخفی نخواهد ماند به شهروندان توصیه کرد از همراه داشتن اموال گران قیمت از جمله طلاجات و وجه نقد خودداری کنند و در صورت مشاهده اینگونه موارد بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ پلیس را در جریان قرار دهند.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=20538

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.