آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024
3
💥 مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان:

💥 صدور سند بستر رودخانه بنام امور آب امری غیر قانونی است

  • کد خبر : 2008
  • ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶
💥 صدور سند بستر رودخانه بنام امور آب امری غیر قانونی است

🔰مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان در حاشیه جلسه شورای معاونین منابع طبیعی استان، روز پرستار را که مزین به نام مبارک *حضرت زینب (س)* بزرگ پرچمدار نهضت عاشورا، بانوی صبور و فداکار اسلام شده است را تبریک گفت و بیان کرد: هر گونه صدور سند در بستر رودخانه بنام امور آب امری غیرقانونی بوده و بایستی صدور مالکیت بنام سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری باشد.

🔻 شیرزاد نجفی با اشاره به اینکه اقدامات بسیار مهمی در سال ۹۹ در سطح اداره کل اتفاق افتاده است، خاطرنشان کرد: کسب رتبه اول اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان در میان تمام ادارات کل منابع طبیعی استان های کشور از جمله یکی از اتفاقات مهم سال ۹۹ بود که حاصل زحمات همه پرسنل بوده و مدیر هم عضوی از این خانواده است.

🔻وی عدم وجود سیلاب در شهر خرم آباد و آرامش خرم رود را حاصل ساخت سازه های بیشمار آبخیزداری در حوزه شمال شهر خرم آباد دانست و تصریح نمود: در گذشته با بارندگی ۵۰ میلی متری، شاهد وقوع سیل و طغیان رودخانه خرم رود بودیم اما امروز با وجود این سازه ها دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نیستیم که این نشان از اثربخشی این سازه های ارزشمند دارد.

🔻نجفی به تعهداتی همچون ۸۰ هزار هکتار احداث ذخیره گاه جنگلی، ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار کاداستر اراضی ملی، ساختمان سازی در منابع طبیعی چه در استان و چه در شهرستان ها،زراعت چوب، احداث پاسگاه های حفاظتی و …گریزی زد و افزود: تمامی مصوباتی که در این جلسه اتخاذ شده بایستی اجرا و گزارش های آن ها به دفتر مدیر ارسال شود.

🔻وی اظهار کرد: بایستی از قطع درختان توسط افراد سودجو در حاشیه های رودخانه ها جلوگیری بعمل آید و برخورد قاطع و قانونی با این قبیل افراد در سرلوحه کار یگان حفاظت استان قرار گیرد.

🔻مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان در پایان یادآور شد: رعایت پروتکل های بهداشتی برای همه همکاران لازم الاجرا بوده؛ چرا که بهترین قدردانی ما از مدافعان سلامت، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، در خانه‌ ماندن، عدم شرکت در مراسمات و…‌می باشد.

✍️ پیام عالیخانی چگنی

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=2008

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.