آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 2 ذو القعدة 1445 Thursday, 9 May , 2024
6

✅به خاطر خواهی کلام…

  • کد خبر : 1999
  • ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷
✅به خاطر خواهی کلام…

🔰یک نشریه فکاهی اخیرا به تعداد زیاد نشریات ورزشی اشاره کرده بود که تعداد نشریات ورزشی به اندازه ورزشکاران ماست بلکه یکی بیشتر.


به نظر نگارنده اگر باخت پرسپولیس هم دلیلش تعدد زیاد نشریات نیست باید عرض کنم هرچه میدان رقابت بازتر باشد محصول پربها تر خواهد شد منظور از بها قیمت نیست که(( ارزش)) است.
مرا عادت به تعریف از کسی یا چیزی نیست که صاحب این زبان نیستم، با مدیران سردبیران نیز دوری و دوستی را برگزیده ام چرا که دوستانه وانتقادیست عیب را می توان دید و دوستانه بیان کرد.
تا جایی که یادم می آید معمولا منتقد بوده ام و هیچ یک از دوستان و مدیران ویا سردبیران محترم نشریات ویا خبرگزاری های که افتخار همکاری داشته ام کسی به بنده خط نداده یا خدای نکرده نخواسته باب میل او رفتار کنم.
خدمت دوست عزیزمان عرض نمایم قلم زنی برای نان خوری نیست که روزنامه روزی نامه نیست.قلم را درهمه حال شرافتیست که زمینه ورزش چند برابر می شود ، زیرا پایه ورزش شرافتمندیست.اول شرافت پاکی است ، تا پاک نشوی چگونه شریف شوی؟ آنرا که حساب پاک است از محاسبه چه باک است.
دنیا میدان تفحص است. هرچه بیشتر فراگیری، گویی هنوز هیچ چیز نمی دانی!
ورزشی نویسی چون ورزشکاری ، ریاضت است
نویسنده ورزشی راهنمای ورزشکاران است و نمی توان خود آزمند نیازمند بود و پهلوان را به بی نیازی وبی ازی فرا خواند.
نیک می دانم که درآمد نویسندگی از ناحیه قلمزنی خالص با این وضعیت کفاف هیچ زندگی را نمی دهد آینده ساز نیست ودرچنین شرایطی اگر درآمد نویسندگی در نشریه ورزشی تنها درآمد یک نویسنده باشد در زندگی مصیبت است.
خلاصه غرض از عرض این مطلب این بود که خطاب به آن دوست عزیز عرض نمایم کلا اکثر خبرنگاران از قشر ضعیف وپاک هستند و وقتی قلم به دست می گیرند هرگونه دوستی و دشمنی ورشک حسد و نیازمندی رااز خود دور میکند سپس شروع به نوشتن می کند .
تا نسوزی نیست آن عین الیقین- این یقین خواهی در اتش نشین و تا چنین نشوی کسی با نوشته تو پهلوان نمی شود. می شود ولی پهلوان پنبه می شود ولی مردمی خواه و مردمی ازار، می شود ولی بی عفت ولا مروت می شود.
این دین است برگردن ماواین رشته ایست بر گردن قلمهای ما.
رشته ای بر گردنم افکنده دوست- می کشد انجا که خاطر خواه اوست نه خاطر خواه من و این وآن…

یاحق

فرشید گله داری

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=1999

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.