آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
5

نماینده ولی‌فقیه در لرستان: جوانان ایران اسلامی اجازه عرض اندام به دشمن را نخواهند داد

  • کد خبر : 19859
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸
نماینده ولی‌فقیه در لرستان: جوانان ایران اسلامی اجازه عرض اندام به دشمن را نخواهند داد

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: امروز دسیسه دشمن این است که مردم را از دلسوزان و راهنمایان انقلاب جدا و بی‌اعتماد کند، جوانان و نوجوانان را از مساجد و پایگاه‌های بسیج و کانون‌های دینی و نمازجمعه دور کند و بذر دروغ را در میان جامعه ترویج دهد. به گزارش طلوع افلاک ، حجت‌الاسلام سید احمدرضا […]

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: امروز دسیسه دشمن این است که مردم را از دلسوزان و راهنمایان انقلاب جدا و بی‌اعتماد کند، جوانان و نوجوانان را از مساجد و پایگاه‌های بسیج و کانون‌های دینی و نمازجمعه دور کند و بذر دروغ را در میان جامعه ترویج دهد.

به گزارش طلوع افلاک ، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی صبح امروز در مراسم تشییع پیکر پاک شهید رضا خانی چگنی، اظهار کرد: دفاع از قلمرو اسلامی و ناموس این سرزمین ایجاب می‌کند که این چنین سروقامتانی در برابر تبهکاران تجزیه‌طلب بایستند.

وی خاطرنشان کرد: در یک صف شهید رضا خانی چگنی و همرزمانش برای انسجام، اتحاد و یکپارچگی ایران اسلامی ایستاده‌اند و در صف دیگر مزدوران و تبهکارانی هستند که به دنبال آسیب زدن به ملت و تجزیه کشور هستند، امروز این دو صف در مقابل یکدیگر قرار گرفتند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه ملت ایران در فتنه اخیر نشان داد که هوشیار و بیدار است، گفت: امروز دسیسه دشمن این است که مردم را از دلسوزان و راهنمایان انقلاب جدا و بی‌اعتماد کند، جوانان و نوجوانان را از مساجد و پایگاه‌های بسیج و کانون‌های دینی و نمازجمعه دور کند و بذر دروغ را در میان جامعه ترویج دهد.

شاهرخی تصریح کرد: شهادت افرادی مانند شهید رضا خانی چگنی و همرزمانش و شهدای امنیت اخیر به خاطر تقابل و تعارض با کسانی است که دست در دست دشمن داده‌اند.

وی، گفتمان انقلاب اسلامی را گفتمان قابل گفت‌وگو دانست و افزود: در همین راستا نظام اسلامی آشوب و خسارت جانی و مالی به مردم را تحمل نخواهد کرد و قوه قضائیه با افراد آشوبگر و اغتشاشگر با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره ۶۵۴۸ شهید استان، افزود: در دیداری که با علمای بزرگ قم داشتم، همگی تجلیل و تکریم کردند از مردم لرستان و از استان به عنوان کانون ثبات و امنیت برای کشور یاد کردند.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=19859

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.