آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ 14 ذو القعدة 1445 Tuesday, 21 May , 2024
6

ساخت ۶ مدرسه عشایری با همکاری خیّر لرستانی

  • کد خبر : 1982
  • ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
ساخت ۶ مدرسه عشایری با همکاری خیّر لرستانی

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی طلوع افلاک ،طی مراسمی، تفاهم‌نامه ساخت شش مدرسه یک کلاسه عشایری، فی‌مابین اداره‌‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان و عباس نجفی، خیر مدرسه‌ساز لرستانی به امضا رسید. در این تفاهم‌نامه، خیر مدرسه‌ساز لرستانی، با توجه به در اولویت بودن فراهم آوردن شرایط تحصیل برای مناطق محروم و عشایری، […]

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی طلوع افلاک ،طی مراسمی، تفاهم‌نامه ساخت شش مدرسه یک کلاسه عشایری، فی‌مابین اداره‌‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان و عباس نجفی، خیر مدرسه‌ساز لرستانی به امضا رسید.

در این تفاهم‌نامه، خیر مدرسه‌ساز لرستانی، با توجه به در اولویت بودن فراهم آوردن شرایط تحصیل برای مناطق محروم و عشایری، ساخت شش باب مدرسه یک کلاسه در مناطق تیزل‌آب، آب‌زهره، دشت‌مار واقع در منطقه پیرمار، ریزگه، گل‌زرد و تخت‌آب واقع در منطقه گردکانه شهرستان پلدختر را متعهد شد.

وجود ۴۰۹ مدرسه عشایری لرستان

غفوری‌نژاد، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان در این جلسه گفت: در حال حاضر ۴۰۹ مدرسه عشایری در استان وجود دارد که هدف‌مان براساس سند تحول بنیادین اجرای عدالت آموزشی در تمام نقاط استان است.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان روستایی و عشایر استعدادهای زیادی دارند اما مشکلاتی هم بر سر راه تحصیل آن‌ها وجود دارد، ادامه داد: تا قبل از شیوع ویروس کرونا دانش‌آموزان روستایی و عشایر با مشکلاتی مانند مسافت‌های طولانی روستا تا مدارس و نبود امکانات لازم برای بهره‌مندی از تحصیل مواجهه بودند اما با شیوع ویروس کرونا و آموزش مجازی مشکلاتی مانند عدم بهره‌مندی از ابزار الکترونیک و عدم آنتن‌دهی در مناطق محروم به دیگر مشکلات اضافه شد.

غفوری‌نژاد گفت: با شیوع ویروس کرونا، آموزش و پرورش، گروه‌های جهادی و حتی معلمان در صدد تأمین ابراز الکترونیک برای دانش‌آموزان روستایی و عشایر برآمدند، اما این اقدامات کافی نبود و نیست و نوسازی مدارس استان هم سعی خواهد کرد به روند پروژه‌های این مناطق شتاب بیشتری دهد.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=1982

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.