آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024
9
در هفته اول ليگ دسته دوم :

جدال شاگرد و استاد در تبریز برنده نداشت /توقف ویستا توربین فرشاد پیوس در برابر علم و ادب مهرداد خادمی

  • کد خبر : 1970
  • ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۷
جدال شاگرد و استاد در تبریز برنده نداشت /توقف ویستا توربین فرشاد پیوس در برابر علم و ادب  مهرداد خادمی

جدال شاگرد و استاد در تبریز برنده نداشت /توقف ویستا توربین فرشاد پیوس در برابر علم و ادب مهرداد خادمی

به گزارش پايگاه خبري و تحليلي طلوع افلاك ،در نخستین روز هفته اول فصل جدید رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور تیم فوتبال ویستا توربین تهران از ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهیدسپهبد سلیمانی تبریز میهمان تیم علم و ادب این شهر بود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی افلاک ورزشی ، در هفته نخست لیگ دسته دو کشور امروز تیم علم و ادب تبریز میزبان تیم ویستا توربین بود که این بازی در پایان با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.

در این دیدار جهانگیر عسگری برای تیم ویستا توربین و مصطفی جادری برای تیم علم و ادب از ضربات ایستگاهی موفق به گلزنی شدند.

مهرداد خادمی مربی جوان و خوش فکر لرستانی که فصل گذشته با خیبر در یک قدمی صعود به لیگ یک قرار داشت و اسیر اتفاقات تلخ و غیر فوتبالی شده بود امسال با یک تیم جوان و با انگیزه از دیار ستار خان و باقر خان پای به مسابقات گذاشت .  

و در گام اول در برابر تیم متمول و با امکانات ویستا نتوربین که از بازیکنان لیگ یکی و گرانقیمت فوتبال ایران با هدایت فرشاد پیوس سود می برد قرار گرفت ودر روزی که می توانست صاحب یک پیروزی شود با درخشش دروازبات ویستا توربین به تساوی  یک بر یک دست یافت تا در برابر استاد خود به یک امتیاز قناعت کند .

در این دیدار منصور داودی نژاد مربی جوان لرستانی ومحمد باغی نیا بازیکن خرم آبادی و اسماعیل شهبازی مهاجم کوهدشتی  در ترکیب علم و ادب تبریز حضور داشتند .

نکته قابل ذکر در این جدال می‌‌توان به تقابل استاد و شاگرد اشاره کرده که برنده ای نداشت. در سال های ۸۴ و ۸۵ که فرشاد پیوس سرمربی فعلی تیم ویستا توربین هدایت تیم تراکتور را برعهده داشت، مهرداد خادمی سرمربی تیم علم و ادب تبریز، بازیکن تیم تراکتور و شاگرد پیوس در آن سال‌‌ها بود.

هر ۲ تیم سال اول حضورشان در لیگ دسته ۲ کشور را تجربه می‌کنند، با این تفاوت که ویستا توربین تهران از لیگ دسته ۳ صعود کرد و تیم علم و ادب هم از لیگ دسته یک به این رده سقوط کرده بود.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=1970

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.