آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024
2

فوتبال ” بدتر” و شمشیر صیقلی در “غلاف حمایت از تیم ملی و نقد سازنده”!!!

  • کد خبر : 19018
  • ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲
فوتبال ” بدتر”  و شمشیر صیقلی در “غلاف حمایت از تیم ملی و نقد سازنده”!!!
دیگر باید عادت کرد که هر هفته میثاقی- مجری فوتبال بدتر، البته شما بخوانید فوتبال برتر- تحت لوای سوژه یا اتفاقی، اغراض خویش را پی گیرد ولو به قیمت ایجاد حاشیه و تخریب فوتبال ملی آن هم در آستانه جام جهانی و چه ساده لوحانه و فریبکارانه (البته طبق سواد، تخصص و فهم خودش) به اسم نقد سازنده و البته با مراعات! نیاز فوتبال ملی به حمایت در این مقطع!!

!! ماشا الله دوستان کارشناس نیز که پا به رکاب ایشان برای بازگویی تلقینات دیکته شده! اخلاق و صداقت… هم در این میان نقش مرغ عزا و عروسی را دارد برای مدعیانی که باید اندکی هم به میزان تقید خویش به اخلاق و صداقت نظری افکنند وگرنه خاطرها که خاطره ها را خوب بیاد می آورد و اگر به خاطر نیاورد دفتر تاریخ خوش امانتدار صدیقی است!
ای اخلاق و صداقت! از تو نیز گله مندیم که چند هفته قبل و در همین برنامه حین طرفداری از مظلومیت صدا و سیما( که حق تلویزیونی را به وزارت ورزش می دهد و مسوولان ورزش این پول را درست تقسیم نمی کنند و حالا باشگاه ها طلبکار بیجای!! صدا و سیما شده اند) چرا حناق گرفته بودی و شعله فورانت در وجود مجری مقید به اخلاق و صداقت به محاق رفته بود! ای اخلاق و صداقت! چرا برخی اوقات، بی گاه گم میشوی؟ مثلا وقتی که در آستانه بازی های رسمی تیم امید، مدیر فنی ایی زیرپای سرمربی تیم را خالی می کند تا خود خوشه چین اوضاع شود، حتی به قیمت بر باد دادن امیدهای یک نسل و یک ملت؟! خیلی جاهای دیگر هم غیبت داری؛ اخلاق و صداقت! وقتی مجری شیفته و ملتزم تو، بازاریاب اسپانسرها برای سازمان لیگ فوتبال می شود! وقتی سرپرست سابق تیم ملی و کارشناس برنامه، به جای هم و غم آماده سازی تیم ملی، جلوگیری از دو دستگی بازیکنان و حواشی موجود درون و اطراف تیم ملی که خود یکی از دلایل تزلزل صندلی اسکوچیچ بود و برخورد با عوامل بیرونی غیرمسوول تصمیم گیر در تیم ملی به دنبال تبلیغ و جمع کردن رای برای سرپرست فدراسیون است! … و لابد این دو بزرگوار در پس این کارها هیچ انگیزه و سود شخصی نداشته اند جز رضای خدا و مصالح فوتبال مملکت! راستی ای اخلاق و صداقت! چرا در ماجرای شنیع غیراخلاقی یکی از بازیکنان ثابت تیم ملی در اردوی تیم، ترک پست بی جهت شما در وجود این دو بزرگوار( میثاقی و استیلی) مدافع اخلاق، اتفاق افتاد؟! … و این قصه سر دراز دارد از بیان منافع و رویاهای به باد رفته ای که شاید باز در موردش بگوییم؛ از قبیل رویای سرمربیگری تیم ملی در جام جهانی در صورت ناکامی احتمالی اسکوچیچ، ولو برای یک بازی!!!

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=19018

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.