آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
3

امین کمالوندی مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی شد

  • کد خبر : 18959
  • ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴
امین کمالوندی مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی شد

امین کمالوندی مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی شد   معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را منصوب کرد. به گزارش طلوع افلاک، از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، یاسر احمدوند طی حکمی امین کمالوندی را […]

امین کمالوندی مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی شد

 

معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را منصوب کرد.

به گزارش طلوع افلاک، از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، یاسر احمدوند طی حکمی امین کمالوندی را به عنوان مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب کرد.

امین کمالوندی مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی شد

در بخشی از متن این حکم آمده است:

«با استعانت از خداوند متعال؛ نظر به توانمندی‌ها، شایستگی‌ها و سوابق مدیریتی جنابعالی در حوزه فرهنگ و روحیه و تعهد انقلابی به‌عنوان مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب می‌شوید.»

امین کمالوندی، دانش‌آموخته کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی است و در کارنامه خود فعالیت‌های متعددی در حوزه فرهنگ و هنر کشور داشته است. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان‌های لرستان و کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل کتابخانه‌های استان مرکزی و معاون پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات از سوابق کمالوندی است. وی در آخرین مسئولیت، معاون پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی بوده است.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=18959

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.