آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 2 ذو القعدة 1445 Thursday, 9 May , 2024
2
استاندار لرستان:

۵۰۰۰واحد مسکونی برای مددجویان و ایثارگران استان احداث می‌شود

  • کد خبر : 18797
  • ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
۵۰۰۰واحد مسکونی برای مددجویان و ایثارگران استان احداث می‌شود
استاندار لرستان گفت: دکتر قالیباف در سفر اخیر به استان، قول ساخت ۵۰۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد، بهزیستی و ایثارگران استان را داد.

استاندار لرستان گفت: دکتر قالیباف در سفر اخیر به استان، قول ساخت ۵۰۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد، بهزیستی و ایثارگران استان را داد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک وبه نقل ازاداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان، دکتر فرهاد زیویار صبح امروز در شورای مسکن استان که با حضور مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور در سالن جلسات استانداری لرستان برگزارشد، با تسلیت ایام اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) اظهار کرد: کار نهادهای مولود انقلاب نظیر کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمت‌رسانی براساس نیازها و نظام مسائل جامعه است.

وی افزود: شکل‌گیری نهادها علاوه بر مساله خدمتگزاری، مبنای فکری و تفکری دارد و این امر مسئولیت کار را سنگین‌تر می‌کند.

استاندار لرستان مبنای شکل‌گیری نهادهایی نظیر کمیته امداد حضرت امام (ره) را اجرای عدالت و خدمت‌رسانی به اقشار ضعیف جامعه برشمرد و با بیان اینکه کمیته امداد تنها به دنبال پرداخت مستمری نیست بلکه در راستای توانمندسازی، مهارت آموزی، ایجاد اشتغال، ساخت مسکن و پروژه‌های عمرانی ورود پیدا کرده است، گفت: این نهاد مولود انقلاب امروز به یک مدل در جامعه تبدیل شده است.

زیویار در ادامه با بیان اینکه در بخش تامین مسکن در ابتدای راه هستیم اما استان در پیگیری رتبه سوم را داراست، افزود: البته به نتیجه رساندن این پیگیری‌ها مهم است و باید بستر را برای تامین مسکن فراهم کرد.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به اینکه در سفر اخیر دکتر قالیباف به لرستان، قول ساخت ۵۰۰۰ واحد مسکونی در استان با هدف تامین مسکن مددجویان کمیته امداد، بهزیستی و ایثارگران لرستان را داد، افزود: باید بستر لازم را برای تامین زمین فراهم کنیم و محدودیت انجام کار نداریم.

دکتر زیویار گفت: همدلی بسیار خوبی بین دستگاه‌های اجرایی برای تولید مسکن مددجویان وایثارگران وجود دارد و به هر میزانی نیاز به مسکن از سوی دستگاه‌ها اعلام شود وظیفه داریم با تأمین زمین این نیازها را مرتفع سازیم

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=18797

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.